“Utsikt”

Vurdert som nr. 1 av 13 Kaffe og te i Szczecin
God for: Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Enkle lunsjretter, mye dessert og kaker. Her er det utsikt over hele byen. Lang ventetid på heisen, men den gikk fort opp.

Takk, annegunnp2016
ArkadiuszP565, Kierownik ds. PR på Café 22, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Takk for tilbakemeldingen din, hvordan hjelper hverandre oss med å forbedre tjenestene våre :)

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

God mat, godt drikke, flott utsikt, men elendig service. Sur kvinnelig servitør som knapt ofret 9 damer et blikk. Trenger absolutt et smilekurs!

Takk, 224lisbethb
ArkadiuszP565, Kierownik ds. PR på Café 22, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Takk for den ekstra meningen. Vi verdsetter all oppmerksomhet. Takket være dette forbedrer vi stadig kvaliteten på tjenestene våre. Vi inviterer deg igjen, og håper at du vil være helt fornøyd neste tim

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Her kan du få full oversikt over byen og kanskje orientere seg litt. Maten var veldig god med fikk øl som ikke inneholdt kullsyre... ikke bra da dette er en cafe med priser over gjennomsnittet

Dato for besøk: august 2018
Takk, johnmV7661VH
Arkadiusz P, Kierownik ds. PR på Café 22, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Takk for den ekstra meningen. Vi verdsetter all oppmerksomhet. Takket være dette forbedrer vi stadig kvaliteten på tjenestene våre. Vi inviterer deg igjen, og håper at du vil bli helt fornøyd neste gang.

Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

Flott utsikt og koselig betjening. Kan anbefale kake med jordbær og hvit sjokolade. Gode drinker. Dyrere enn gjennomsnittet i Szczecin.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, 549anneb
Anmeldt 12. desember 2017

Fin cafe I 22.etasje I Szczecin.Gode lunsj retter,god kaffe og gode drinker.De serverer også mange gode kaker.Flott utsikt over hele byen.Anbefales!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 711marit
Arkadiusz P, Kierownik ds. PR på Café 22, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2018

Thank you for your opinion. Hope to see you again! :)

Reisende som så på Café 22, så også på

Szczecin, Western Pomerania Province

Har du vært i Café 22? Del dine erfaringer!