“Drink”

Få mat levert
Vurdert som nr. 104 av 455 Restauranter i Szczecin
Kjøkken: Irsk
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Her er det høy stemning. Stor pub med mange sitteplasser og matservering. De viser sport på TV skjermer. Publikum er i alle aldre. Mange sorter øl og drinker.

Takk, annegunnp2016

Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

Fin bar, men litt gjemt bort da den var vanskelig å finne. Kom litt sent,så fikk bare kjøpt en øl og en cider siden de stengte kl 24.00 . På denne baren tar de kun kontanter,så husk det om du vil ta en øl der

Dato for besøk: april 2017
Takk, SivHege2013
Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

Fint utested, men veldig dårlig service. Servitøren virker totalt uinteressant i oss. Kommer ikke tilbake, da det er mange andre utesteder med god service.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 442kail
Anmeldt 18. april 2015

Plutselig fikk vi Dublin følelse når vi gikk ned i baren i kjelleren.
Behagelig å sitte der å ta en kald øl og et glass vin. :-)

Dato for besøk: april 2015
Takk, ronnym493
Anmeldt 12. april 2014 via mobile enheter

En super koselig irsk bar. De har god øl og maten er grei. Vi har reist hit ofte. Kunne tenkt oss irsk musikk så hadde det blitt perfekt.

Takk, linnea s

Reisende som så på Irish Pub Dublin, så også på

Szczecin, Western Pomerania Province

Har du vært i Irish Pub Dublin? Del dine erfaringer!