Anmeldt 7. september 2017 via mobile enheter

Flotte rom, perfekt beliggenhet og vennlig betjening gjør at vi gir dette hotellet vår beste anbefaling! Buss-stasjonen ligger like ved, og hvis man ønsker en liten tur til Krakow, så er det bare en times bussreise til en billig penge.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, lasse_10
GeneralManager_GM, General Manager på Vienna House Easy Katowice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2017

Dear Lasse_10

Thank you so much for your feedback and recommendation.

We are glad that we could have provided you comfortable accommodation and convenient location.
Please visit us again during your next trip to Katowice.

Greetings from entire angelo team,

Anna Gorczyca-Dziewięcka
Resident Manager

Anmeldt 2. oktober 2016 via mobile enheter

Sentral beliggenhet i forhold til busstasjon og kjøpesenter. Frokosten var god og variert. Rask, gratis wifi over hele hotellet. Flott, romslig bad og komfortabel seng. Hyggelig og hjelpsomt personale.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, 741unba
GeneralManager_GM, Dyrektor generalny på Vienna House Easy Katowice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2016

Dear Sir/Madam

Thank you for choosing our hotel for your recent stay and for sharing your feedback.
We will look forward for you next visit.

Greetings from entire angelo staff.

Anmeldt 25. september 2016 via mobile enheter

Et rimelig nytt hotell med ok rom, gode senger, bar og restaurant. Fine konferansefasiliteter med alt an utstyr. Noe spesiell akustikk i møterommet. Betjeningen er hyggelig og serviceminded, rommet holdes rent og fellesområdene er store. Hotellet ligger sentralt til i Katowice. Prisen for rommet inklusive frokost er rimelig i hht standarden. Frokosten er også veldig bra og her får du det meste du forventer av en god frokost. Kan Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, UlfM635

Dear Mr. Ulf

Thank you very much for your time to share your feedback with us and the TripAdvisor members. We are very grateful for recommending us.
We will be honored to host you again during your next meeting in the Hotel angelo by Vienna House.

All the best from the angelo team,

Anmeldt 2. august 2016

Hotel Angelo i Katowice var en kjempehyggelig overraskelse. Hyggelig, serviceinnstilt og løsningsorientert betjening i resepsjonen. Privat parkering i underetasjen, som var litt i dyreste laget. Frokosten var utmerket, og vi hadde et nydelig måltid i restauranten den kvelden vi ankom hotellet. Her var det god mat, og ikke noe stress i forhold til stengetid, selv om vi ble sittende lenge. Rommene var rene og fine med god utsikt over byen. Prisnivået var gunstig i forhold til service og kvalitet. Det eneste som var negativt, var at man ikke hadde dobbeltseng, men to enkeltsenger satt inntil hverandre, noe som forringet sovekvaliteten. Bortsett fra denne detaljen, hadde vi et helt perfekt opphold på Angelo.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Arvid H
GeneralManager_GM, General Manager på Vienna House Easy Katowice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2016

Dear Mr. Arvid

Thank you for sharing your feedback. It was a pleasure to be able to host you and provide our services.

We are sorry that we did not meet your requirements as for the bedding. We do have big beds available so please ask the reception staff and we will be happz to give you one.

We look forward for your next arrival.

Kind regards,

Anmeldt 15. september 2015

Ett kjempefint hotell , veldig hyggelig og imøtekommende personale.
Nydelig middag i restauranten , dessverre reiste vi så tidlig neste dag at vi ikke kunne spise frokost .
Rent og pent , absolutt ett hotell og anbefale .

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Irene J
Vienna H, Kierownik på Vienna House Easy Katowice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2019

Dear Irene,

thank you very much for such a nice review! We are glad that you liked your stay and the service provided to you.
I hope next time there will be occasion to try our breakfast - most of our Guests appreciate them. :)

See you next time at Vienna House!

Regards,

Anna Gorczyca-Dziewięcka