Anmeldt 24. mai 2017 via mobile enheter

Hotellet set litt trist ut fra veien , men så'n er det ikke når du kommer inn. Møtt av hyggelig personell i resepsjonen , som kunne jobben sin.
Rommet var rent og til den standarden det bør være, eneste var ac'n kunne vært litt bedre.
Frokosten var fersk og kan anbefales sterkt.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Kristoffer J
Aleksander P, General Manager på Novotel Katowice Centrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2017

Dear Mr. Kristoffer,

Thank you so much for your feedback and nice comments. We cannot expect better reward for our work, than to find out, that our Guest had a good stay with us!

We look forward to welcome you again in Novotel Katowice Centrum.

Best regards from entire hotel team,

Anmeldt 1. november 2016

Hotellet holder mer enn godkjent standard med et moderne uttrykk i resepsjon og restaurant/bar. Store rom som dekker de fleste behov, selv om badet var litt lite og vi måtte dele den ene kaffen som var på rommet. Hvor mye kan det koste å legge igjen to kaffeposer? :) Kaffen i restauranten var heldigvis god, og sto i stil med en veldig god frokost. Hotellet ligger greit plassert 5 minutters gange fra butikker og restauranter i en by som framstår som litt sliten og trist. Konklusjonen er at dette er et hotell som gir god verdi for pengene.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Havard1971
Anmeldt 20. juli 2016 via mobile enheter

Moderne resepsjon, restaurant og bar.
Rommene bærer derimot preg av et helt annet tiår.
Sengene var gode, og minibaren var godt utrustet.
AC fungerte godt.
Variert og stort utvalg på frokostbuffeten.
Parkeringsplass mot avgift utenfor.
Basseng og gym fikk vi ikke prøvd sa vi kom sent og dro morgenen etter.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, LisbethKK
Aleksander P, General Manager på Novotel Katowice Centrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2016

Dear Guest,

I would like to thank you for your time devoted to write opinion about your stay in Novotel Katowice Centrum. How nice is to find, that you had a good time with us!

Shall your plans will bring you back to Katowice, we will be here for you.

Greetings from Novotel Katowice Centrum Team,

Anmeldt 21. januar 2016 via mobile enheter

Vi lå fire netter på Novotel Katowice i forbindelse med innledende kamper i EM. Hotellet var helt ok, grei romstandard og kjempefint bad. Minus for dårlig påfyll av kaffeposer på rommet (bagatell..) og uforholdsmessig dyr frokost. Ellers var personalet hjelpsomme og maten i restauranten god

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, Trinemor2
Aleksander P, General Manager på Novotel Katowice Centrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2016

Dear Guest,

Thank you very much for your opinion and we are glad that you have visited our hotel during Handball Championship. Myself and Novotel Katowice Centrum Team are really happy that you enjoyed staying with us.
Hope to see you again in Katowice!

With best regards,

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 19. august 2015

Kjæresten min og jeg bodde 2 netter på dette hotellet, i vårt første besøk i Katowice. Hotellet var nærmere sentrum enn forventet, 5-10 minutters gange fra St. Mary's Church (ved enden av Mariacka-gaten). Hotellet (inkludert svømmebassenget) var rent og virket godt vedlikeholdt, mens de ansatte var hjelpsomme og profesjonelle. Rommet hadde air condition, noe som hjalp oss mye med tanke på det virkelig varme været under vårt opphold i Katowice. WiFi fungerte sømløst.
Frokosten var også bra, med stort utvalg. Imidlertid var frokostområdet noe overfylt, og til tider det tok en stund før enkelte av rettene ble påfylt.
Som konklusjon et bra hotell, som jeg kan tenke meg vil være perfekt for forretningsreiser. Det mangler dog det personlige preget og det lille ekstra for å heve det til 5/5 stjerner.

1  Takk, Geir P
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original