“Middags lunsj”

Kjøkken: Europeisk, Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Omgivelser: Śródmieście
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Liten koselig restaurant, hyggelig betjening og veldig god mat. Vi hadde biff og den var perfekt med friske grønnsaker og veldig god saus.

Takk, tomasl40

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening. God mat og variert meny. Godt utvalg av glutenfritt alternativ. Tilbyr å lage enkelte retter glutenfritt som i utgangspunktet er glutenholdig. Legger da ved noe ekstra til den glutenfrie retten.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 409jana
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Dette var virkelig god mat å fint anrettet på tallerkenen. Servitøren var også hyggelig og oppmerksom. Koselige lokaler var det også. Litt dyrere enn andre plasser, men verdt der. Her kommer jeg gjerne igjen

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Rune B
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Flott restaurant med fin uteplass. Deilig å sitte ute i varmen. Hyggelig betjening og godt utvalg av mat og drikke. Hyggelig priser også.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, lhuroh
Anmeldt 30. april 2017 via mobile enheter

Vi var en gruppe på elleve personer som besøkte denne restauranten, og vi angret ikke. Nydelig mat, fin atmosfære og god service.

Dato for besøk: april 2017
Takk, jjg j

Reisende som så på Restaurant Tatiana, så også på

Katowice, Silesia Province
Katowice, Silesia Province

Har du vært i Restaurant Tatiana? Del dine erfaringer!