“Fantastisk ”
Anmeldelse av Pod Baranem

Pod Baranem
Vurdert som nr. 88 av 1 824 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Fantastisk service og nydelig mat, også for oss med Cøliaki Egen glutenfri meny med mange valgmuligheter av både forretter, hovedretter og desserter

Takk, ciliejk

Anmeldt 31. desember 2017 via mobile enheter

Har Michelin guide. "Pod baranem" er vår favoritt i Krakow. Jeg kan ikke reise til Krakow uten å spise der. Vidunderlig mat. Vidunderlig servise. Morsomt interiør. Koselig atmosfære. Det kan spise der store grupper og enkelte par.

Takk, Lena_Oslo
Anmeldt 18. juli 2017

For meg og min familie den beste restaurant i Krakow. Har spist der hver gang vi besøkte Krakow de siste 8-9 år.
Her feiret vi sølvbryllup med familie fra Norge og Polen, senere 80 årsdag til min Mor og mange andre sammenkomster med venner fra Norge og familie/venner fra Krakow. Vi har anbefalt denne restauranter til familie og venner fra Norge og Polen og ikke minst til nordmenn vi traff tilfeldig i Krakow. Maten er utmerket, service på høyeste nivå. Servitører er flinke til å anbefalte de beste retter og tilbehør samt viner og andre alkoholer.De er flinke til å anbefale retter for barn da vi besøkte stedet med barnebarna. Feiret vi sølvbryllup/ bursdager er de flinke til å synge bursdagssang på engelsk eller polsk. Hyggelige rom hvor mann kan vare for seg selv med sine nærmeste. Servitører på en diskré mote passer på at alle har det de trenger. Nydelig, hjemmelaget mat, kjøtt av høy kvalitet. Vanskelig å velge favoritt matt fordi alt smaker nydelig. Supper, vilt kalvekjøtt, beste biff og tilbehør... alle finner noe for seg selv.

Takk, Barbara S
Anmeldt 24. juni 2017 via mobile enheter

Det er alltid en spesiell opplevelse når man besøker en restaurant som har Michelin-guiden' stjerne. Jeg liker veldig godt "Pod baranem" i Krakow . Alltid god service og vidunderlig mat. So koselig å sitte der og spise deilig mat. Vi bestilte der ånd, sjampinjonger, salat og 0,5 øl. Det koster til sammen litt over 100 zloty for 2 personer. Ligger nært Wawel.

Takk, Lena_Oslo
Anmeldt 15. juni 2017

Pod Baranem er en meget folkelig restaurant med meget stil - hvite duker, stivede servietter og myke men profesjonelle servitører.
Enten velger du selv eller så gir du servitøren et lite hint, slik jeg gjorde, og etter en liten stund satt jeg der med hjorteindrefilet "pakket" i bacon og med servitørens anbefalte tilbehør og vinvalg.
Han hadde forøvrig anbefalt andre lokale varianter for å forkorte ventetiden uten at det ødela appetitten.
Fantastisk resultat! Anbefales!!

Takk, TORisten

Reisende som så på Pod Baranem, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Pod Baranem? Del dine erfaringer!