“Uten et smil”
Anmeldelse av Pod Baranem

Pod Baranem
Vurdert som nr. 115 av 2 269 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 8. desember 2018

Stort pluss for omfattende glutenfri-meny. Middels karakter for maten (villsvin). Et lite minus for servitøren som muligens bare hadde en dårlig dag.

Takk, Gunnar Inge L

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi var 7 personer på en travel lørdagskveld. Lurt å bestille bord da restauranten var full. Vi bestilte forskjellige forretter og hovedretter. Alle var kjempefornøyde, kan anbefale villsvin. Bra service hele veien. 350,- pr pers inkludert drikke i lange baner er en meget overkommelig pris i forhold til det som ble servert. Anbefales.

1  Takk, 629kjartans
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Min venninne og jeg spiste middag her en kveld under vårt Krakow-besøk. Vi reservere bord en dag i forveien.
Vi valgte supper til forrett, begge med fantastiske smaker. Til hovedrett spiste vi villsvin med spinat med mer. Det smakte nydelig, utsøkte smaker! Til dessert valgte vi 2 ulike kaker. Alle rettene smakte fortreffelig og var presentert og anrettet på en delikat og lekker måte.
Fantastiske service fra vi ankom restauranten til vi forlot den.
Anbefales på det varmeste!
Takk for en flott matopplevelse! Vi kommer garantert tilbake!

Takk, kselboskar
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Fantastisk service og nydelig mat, også for oss med Cøliaki Egen glutenfri meny med mange valgmuligheter av både forretter, hovedretter og desserter

Dato for besøk: april 2018
Takk, ciliejk
Anmeldt 31. desember 2017 via mobile enheter

Har Michelin guide. "Pod baranem" er vår favoritt i Krakow. Jeg kan ikke reise til Krakow uten å spise der. Vidunderlig mat. Vidunderlig servise. Morsomt interiør. Koselig atmosfære. Det kan spise der store grupper og enkelte par.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Lena_Oslo

Reisende som så på Pod Baranem, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Pod Baranem? Del dine erfaringer!