“Tilfeldig valg”
Anmeldelse av Pod Wawelem

Pod Wawelem
Vurdert som nr. 381 av 2 269 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Etter at restaurangen vi egentlig hadde lyst å besøke var fullbooket vandret vi videre på utkikk etter et alternativt sted. Rent tilfeldig fant vi ut at vi skulle stikke innom Pod Wawelem.

Lokalene ser i utgangspunktet historiske ut og en kan lett se for seg at her har folket spist og festet gjennom generasjoner.

En titt på menyen indikerer kjapt at her er det "enkle" matretter og vi bestilte litt av hvert. Fikk en 1L øl hver og fant oss godt til rette i den uformelle stemningen.

Maten var kanskje ikke akkurat en høydare men på den andre siden så var det godt tilbredte retter og en ble uomtvistelig mett.

Kan anbefales men må understreke at dette ikke er plassen for de kresne.

Takk, Shadowcrows
FIKA A, Kierownik ds. gości på Pod Wawelem, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

We're glad you enjoyed the atmosphere and food at Pod Wawelem.

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Kjempefornøyd. Flere hadde fortalt at her kom man til å bli mett. Det stemte:-). Vi så rundt oss at andre gjester også var veldig fornøyd med maten sin.

Takk, Kirsten M
FIKA A, Kierownik ds. PR på Pod Wawelem, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Skulle bare spise der i full fart, endte med å ta over 1 time til maten kom og fra vi spurte første servitør om å betale måtte vi vente enda en halvtime til før vi fikk det. (Spurte 4 servitører om vi fikk betale)
Ellers DÅRLIG service, anbefales ikke

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Andersbirk
FIKA A, Kierownik ds. PR på Pod Wawelem, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

It's sad to hear that our guest didn't enjoy the visit at our restaurant. We would like to apologize for all the inconvenience. We will focus on the things you pointed out and try to improve these aspects of our service. Thank you :)

Anmeldt 20. mai 2018

Ligger rett ved Wavel,og har parken som nærmeste nabo,veldig popelært spisested,med 1 liters øl i flotte glass,spiste grillspyd av svin men kunne også valgt kylling.Mye mat og det kunne holdt til 2 stk som lunsj,hadde nok flaks at vi fikk plass,eller at vi kom tidlig,så det er nok lurt å bestille bord,og jeg kommer gjerne igjen,både for ølet og for grillspydet

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 644anita
Agencja F, Kierownik ds. PR på Pod Wawelem, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mai 2018

Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Her blir vi å gå fast når vi reiser til krakow. Veldig hyggelig gutt som serverte oss . Maten er god og veldig god sitron snaps for kjølige kvelder .

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Aina N

Reisende som så på Pod Wawelem, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Pod Wawelem? Del dine erfaringer!