Ekstremt moro og passe utfordrende!

Elsket dette stedet!! Kjempemoro utfordring. De har mange forskjellige rom med litt forskjellige... les mer

Anmeldt 22. februar 2020
sagerud
Hedmark, Norge
Kjempebra!

Profesjonelt synes vi, de som jobbet der prater godt engelsk og er veldig trivelige og hjelpsomme... les mer

Anmeldt 17. februar 2020
306synn_veb

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Krakow
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Kjempegøy for alle. Husets 13-åring så også løsninger som ikke vi eldre så. Vi gjorde to rom. Først Prison break og deretter James Bond. God oppfølging og hjelp fra de ansatte.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, renrem
Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Vi prøvde to rom først, for så å booke et siste rom etter vi hadde spist lunsj! Vi hadde aldri prøvd escape room før, og det falt i smak hos oss alle sammen. Vi var to par som prøvde :-)

Hyggelig betjening!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, C1748LNandreal
Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Akkurat ferdig med et rom. Første gangen vi forsøkte noen sånt.
Veldig hyggelige og hjelpsomme ansatte. Rommet vi forsøkte passet bra for nybegynnere, ikke for lett og ikke umulig. De har også flere rom som er vanskeligere så her er det noe for alle.
Anbefales!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Lazarus1337
Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

Vi var 5 st som skulle låses inne på et rom og løse et mysterium! Kjempe artig, vi løste gåten 15 minutter for tiden!
Kan anbefales!

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, J87YZstephenc
Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Vi prøvde oss på Bond-rommet uten å lykkes 100%, men veldig fornøyde uansett. Finurlige og imponerende tekniske finesser. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, bj_rnottarl