• Svømmebasseng
Gratis avbestilling frem til 25/07
Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 98 per natt.

Wawel Hotel(Krakow)
Queen Boutique Hotel(Krakow)
Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 151 per natt.

Besparingsvarsel! 23 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 23 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 102 per natt.

Priceline
Hotel Santi(Krakow)
Priceline
Anmeldt 17. mai 2017 via mobile enheter

Vi er for første gang i Krakow. Fant dette hotellet via Tripadvisor . Vi bestilte tidlig og vi fikk en meget god pris. Vi bestilte transport fra flyplassen via hotellet. Dette kostet 90 zloty. Grei innsjekk. Resepsjonen er betjent hele døgnet. Helt nyoppusset rom med flott bad med dusj. Airconditioning. Vannkoker og kaffe og te fulgte med rommet. Vi hadde rom i første etasje med utsikt mot den gamle bymuren. Ingen støy å snakke om. Nøktern og god frokost. Vi har hygget oss her. Litt utenfor den verste turistløypa blir dette et rolig hotell. Flere gode spisesteder nærheten og kort vei til Mariakirken og det store torget. Vi kan anbefale dette hotellet og kommer gjerne tilbake!

Opphold: mai 2017, reiste som et par
Takk, Knut M
Piotr J, Dyrektor generalny på Hotel Polski Pod Bialym Orlem, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2017

Takk så mye for denne herlige anmeldelsen, begeistret over at du hadde et godt opphold og verdsatt rommene.
Håper å se deg igjen snart.

Anmeldt 8. mai 2017

Har bodd i dette hotellet flere ganger og kommer gjerne til å velge den igjen. Sentralt innen bymuren. Rett ved Brama Florianska og Czartoryski Muzeum. Flotte, rene rom, gode senger, god service, hjelpsom personell, men frem for alt god frokost, stemningsfull, pen innredet spisesal. De fleste gjester er voksne, det er stille, rolig og avslappende.

Romtips: Hadde rom med utsikt mot hovedgaten. Bymuren med utstilling og salg av malerier er spennende å se fra rommet.
  • Opphold: juni 2016, reiste som et par
Takk, Barbara S
Piotr J, Dyrektor generalny på Hotel Polski Pod Bialym Orlem, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2017

Dear Barbara,
Our guests should feel at home and after reading your comment, we think we did all right. Thank you to let us know, we will forward it also to our staff.
Kind regards,

Anmeldt 25. januar 2017 via mobile enheter

Et fint og koselig hotell nært sentrum og severdigheter. Flott service og veldig rent . Innholdsrik og god frokost. Hotellet er behjelpelig med å ordne egen taxi transport tur/retur flyplassen. Et flott valg av hotell !! Vi kommer gjerne tilbake.

Opphold: januar 2017, reiste som et par
Takk, Nitan77
Piotr J, Dyrektor generalny på Hotel Polski Pod Bialym Orlem, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Kjære Nitan77

Takk for den flotte anmeldelsen av hotellet vårt! Vi er glade for at du likte oppholdet ditt og håper å se deg igjen veldig snart.

Anmeldt 21. januar 2017 via mobile enheter

Flott hotell med perfekt beliggenhet i gamlebyen med kort avstand til det meste. Nydelig rom med stort bad.
Hyggelig betjening og god frokost. Hotellet er nyoppusset. Vil anbefale det på det sterkeste.

Opphold: januar 2017, reiste som et par
Takk, Frode V

Kjære Frode V

Takk for din positive tilbakemelding.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen.

Anmeldt 18. januar 2017

Har nå bodd her to ganger på seks uker og er strålende fornøyd. Beliggenheten er super, rommene flotte og de ansatte er hyggelige og veldig gjestfrie. Ingenting å utsette på hotellet og vil velge dette hotellet også neste gang jeg skal til Krakow. Reiste med tenåringer denne gangen og frokosten falt absolutt i smak!

Opphold: januar 2017, reiste med familie
Takk, TruY_12