Nitan77
    kr 1 017
    kr 1 172
4.6 km fra Hotel Polski Pod Bialym Orlem
Gratis parkering
Se flere hoteller i Krakow
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Flott hotell med fin beliggenhet i gamlebyen i krakow. Super service av betjeningen på hotellet og bra frokost.
Har brukt hotellet før og service har bare blitt bedre. De ordner også transport til/fra flyplassen. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, frodev2016
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Et hotell med særpreg i gamlebyen, sentralt beliggenhet og gåavstand til mange av severdighetene. Det største hotellrommet jeg har sett på lenge, som det kan være i gamle hoteller. Stor, deilig seng og salong i tillegg ble det deilig romslig. Delikat bad med tykke håndklær.Alle rom er forskjellig og det er sjarmerende. Serviceinnstilte personale og god frokost. Et hotell i egen særklasse som jeg kan anbefale på det varmeste.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, A2S6E
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Akkurat kommet hjem og sitter igjen med et inntrykk av hotellet som virkelig tar vare på gjestene sine. De i resepsjonen smiler og er høffelig uansett hva klokka er. Er det noe du mangler, fikser de det kjapt. Som f.eks takvinduets motoriserte gardin ikke fungerte. De ble fikset etter kl 9 på kvelden, når vi var ute for middag. Utvalget til frokost var akkurat det du trengte.
Hotellet er perfekt plassert iht gamlebyen, samtidig i et område uten for mye bråk. Kommer tilbake hit neste gang.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Reinertsen
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har nettopp bodd her på hotellet. Vi er utrolig fornøyd med oppholdet. Alt har vært bra. Rommet ,maten har hatt frokost og lunsj her. Renhold. Bestilling av sightseeing tur ordnet de og. Bor gjerne her igjen. Fredelig rom er det og.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, 77anja
Anmeldt 26. september 2018

Supert hotell i gammel tidsånd! Hyggelig betjening. Nydelig frokostbuffet. Beliggenheten innenfor bymuren i gamlebyen ga gangavstand til mange severdigheter og fine restauranter og vannhull. Vi kommer gjerne tilbake!

Romtips: Litt gatestøy nattestid ved rom mot gaten.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 5svein