Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
2 personer ser pÄ dette hotellet
LĂ„s den laveste prisen fra disse nettstedene
Expedia.comUSD 92
Trip.comUSD 92
HurbUSD 115
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
4–9 av 1 062 anmeldelser
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Flott hotell med fin beliggenhet i gamlebyen i krakow. Super service av betjeningen pÄ hotellet og bra frokost.
Har brukt hotellet fÞr og service har bare blitt bedre. De ordner ogsÄ transport til/fra flyplassen. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, frodev2016
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Et hotell med sÊrpreg i gamlebyen, sentralt beliggenhet og gÄavstand til mange av severdighetene. Det stÞrste hotellrommet jeg har sett pÄ lenge, som det kan vÊre i gamle hoteller. Stor, deilig seng og salong i tillegg ble det deilig romslig. Delikat bad med tykke hÄndklÊr.Alle rom er forskjellig og det er sjarmerende. Serviceinnstilte personale og god frokost. Et hotell i egen sÊrklasse som jeg kan anbefale pÄ det varmeste.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, A2S6E
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Akkurat kommet hjem og sitter igjen med et inntrykk av hotellet som virkelig tar vare pÄ gjestene sine. De i resepsjonen smiler og er hÞffelig uansett hva klokka er. Er det noe du mangler, fikser de det kjapt. Som f.eks takvinduets motoriserte gardin ikke fungerte. De ble fikset etter kl 9 pÄ kvelden, nÄr vi var ute for middag. Utvalget til frokost var akkurat det du trengte.
Hotellet er perfekt plassert iht gamlebyen, samtidig i et omrÄde uten for mye brÄk. Kommer tilbake hit neste gang.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Reinertsen
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har nettopp bodd her pÄ hotellet. Vi er utrolig fornÞyd med oppholdet. Alt har vÊrt bra. Rommet ,maten har hatt frokost og lunsj her. Renhold. Bestilling av sightseeing tur ordnet de og. Bor gjerne her igjen. Fredelig rom er det og.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, 77anja
Anmeldt 26. september 2018

Supert hotell i gammel tidsÄnd! Hyggelig betjening. Nydelig frokostbuffet. Beliggenheten innenfor bymuren i gamlebyen ga gangavstand til mange severdigheter og fine restauranter og vannhull. Vi kommer gjerne tilbake!

Romtips: Litt gatestĂžy nattestid ved rom mot gaten.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 5svein