“Smooth”
Anmeldelse av Nova Resto Bar

Nova Resto Bar
Vurdert som nr. 290 av 2 269 Restauranter i Krakow
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Kazimierz
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Ok, som turister flest så har vi gått for den enkle løsningen og spist i sentrum. Denne gangen fant vi ut at vi hadde lyst til å bevege oss litt utover og for en hærlig overraskelse det ble!

Omstendigheten ville ha oss til å gå innom Nova Resto bar og allerede fra første stund ble vi vel tatt i mot.

Plassen var en perfekt kombinasjon av passe hipster men fremdeles på en måte som passet alle aldre og samfunnslag. Det er det faktisk ikke lett å få til og stikker du innom så skjønner du hva jeg mener.

En hyggelig servitør kom med menyen og vi ble litt skeptisk. En bred meny tilsier at det som regel bare er passe bra kvalitet men dette var overraskende bra. Burgeren var perfekt, laget fra bunn og perfekt stekt. Pastaretten er kanskje det beste jeg har inntatt her i byen.

Summen av lokalene, maten, betjeningen og ikke minst den hyggelige prisen gjør turen desidert verd de ekstra minuttene til fots.

Takk, Shadowcrows

Anmeldt 23. juli 2018

Her har vi endt opp flere ganger når vi har vært i Kazimiers og det er en fin atmosfære her selv om det til tider kan være overfylt. Vi har spist her flere ganger og maten kan variere etter hva du bestiller. Noen av rettene er ganske gode og noen av rettene er kjedelige slik vi erfarer det. Servicen kan også variere etter hvor mye mennesker som er her men engelsk kunnskapen er bestandig bra. Drinkene her er veldig gode og de har et godt utvalg av leskende drinker på menyen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Von E
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Var på stedet to ganger, begge gangene var veldig bra. God mat og hyggelig atmosfære. Prisene er hyggelige og de kam drinker også.

Dato for besøk: april 2018
Takk, thomastP4668SD
Anmeldt 29. april 2017 via mobile enheter

Nydelig lunch.
Bestilte thai inspirert mat. Anbefales på det sterkeste. Flott og hyggelig betjening.

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, Knut S
Anmeldt 15. september 2016 via mobile enheter

Helt topp. Svært hyggelig betjening. Vi koste oss veldig. Flott servering av god mat. Fra suppe til burger.

Dato for besøk: september 2016
Takk, frodes401

Reisende som så på Nova Resto Bar, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Nova Resto Bar? Del dine erfaringer!