“God mat”
Anmeldelse av Corleone

Corleone
Vurdert som nr. 168 av 1 879 Restauranter i Krakow
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Supergod mat, men litt tull med bestilling. Litt små porsjoner av pasta. Anbefaler bakt aubergine ☺️

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Trine M

Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Beste LUNSJ til nå i Krakow. Anbefaler et besøk hit !!Betjeningen kunne justert seg opp et hakk , litt raskere og litt vennligere så ville det en 5er.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Libe4000
Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Hyggelig i bakgården. Litt treg servering. Valgte dagens anbefaling, pasta carbonara med asparges og skinke. Veldig smakfull! Desserten innfridde og, både is med pepper og marengskake med jordbær. Anbefales

Dato for besøk: juni 2017
Takk, ove b
Anmeldt 11. mai 2017 via mobile enheter

To i reisefølget spiste biffbiter og var fornøyd med det. Vi spiste and og den var overstekt og smakløs. Servitøren kom aldri og sjekket hvordan det stod til/fylte på med vin etc, samt at vi måtte gå selv ut i inngangen for å få betalt, fordi det tok så lang tid. Ikke verdt pengene når det er så mange gode restauranter i området.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 588majaa
Anmeldt 24. mars 2017 via mobile enheter

Dette var tredje besøk på Corleone over en 2 årsperiode. Første gang vi var her ga jeg 5/5 stjerner, men nå sitter vi desverre igjen med et annet inntrykk. Menyen har ikke forandret seg på 2 år, og vi lurer på om personalet er lei av å lage samme mat, for mye av wow-faktoren fra første besøk var borte.

Vi måtte vente lenge på servitøren, som ikke var spesielt blid og virket lei. Mange av smakene i enkelte retter var fortsatt gode, men konsistens og mengdeforhold var forferdelig. I mannens hovedrett var kjøttet overstekt og tørt og potetene bløte. Desserten min druknet i honning, og pannacottaen smakte delvis sur fløte.

Corleone er desverre ikke lenger en favoritt i Krakow.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Ida K

Reisende som så på Corleone, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Corleone? Del dine erfaringer!