“God salat ”
Anmeldelse av Sioux

Sioux
Vurdert som nr. 71 av 2 096 Restauranter i Krakow
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunch her under vårt Krakow-opphold. Vi spiste løkringer til forrett og de var knallgode. Ellers spiste vi begge klassisk kyllingsalat. Den var en god salat.
Vi satt inni koselige «båser». Ellers synes vi lydnivået var noe høyt og at restauranten generelt sett oppleves støyete og noe masete. Drar trolig ikke tilbake til denne restauranten selvom maten var god...

Takk, kselboskar

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelige servitører som snakket godt engelsk. Maten kan absolutt anbefales. Perfekt stekt biff, men savnet litt mer saus.

Takk, 676toreh
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Beliggende i en av restaurantrekkene på torget i gamlebyen. God service og god mat med tilhørende drikke. Absolutt ikke noe dumt valg for en matbit

Takk, StianTRD
Anmeldt 22. september 2018

En koselig restaurant rett på hovedtorget i gamlebyen. Intim atmosfære, som er inspirert av det gamle westen i Amerika. Vi var flere venner som bestilte forskjellige retter. Både biff og kylling var veldig bra. Likeledes desserten, eplekaken var himmelsk. Rask servering, og veldig god service. Greie priser også på drikkevarer. Anbefales.

Takk, 63 213
Anmeldt 27. august 2018

Vi var en gruppe på 24 personer som hadde forhåndsbestilt en tre-retters middag med spare ribs som hovedrett. Måltidet var unnagjort på litt under en time. Ikke helt som vi hadde tenkt, men, men, ..... Drikke kom på bordet langt uti hovedretten, og hovedretten ble servert uten saus....... En middelmådig opplevelse.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 872p_lb

Reisende som så på Sioux, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Sioux? Del dine erfaringer!