“Elendig service!!”
Anmeldelse av Grande Grill

Grande Grill
Vurdert som nr. 371 av 2 269 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Sjømat, Steakhouse, Grill
God for: Romantisk, Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Elendig service, først glemte de forretten, og vi fikk bare beskjed om at vi måtte få den etter hovedretten, så endte med at vi ikke spiste forrett. Når vi skulle bestille dessert, kom de tilbake med halvparten av det vi hadde bestilt, sa de ikke hadde resten, og da sa vi at vi bare ville ha regningen, men da fikk vi beskjed om at vi måtte betale for det de allerde hadde gjort klart.
Kommer aldri mer til å gå hit, og sa også ifra til personalet at jeg syns dette var helt forferdelig service.

Takk, DesireeH229

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Beliggende i en rekke med mange restauranter i gamlebyen. God service, anbefalinger, god mat og god drikke. Eneste negative var at de kun hadde gulerotkake og iskrem av desserter, de va tomme for resten.

Takk, StianTRD
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Midt i turistfella, men til tross for det var det både god mat og hyggelig betjening som serverte oss indrefilet og biffsandwich. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, hegeirene
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Vi satt inne i lokalet, roligere enn utenfor. Bestilt både grillet kyllingfilet, grillet andefilet og grillet biff med tilbehør, maten smakte helt greit, bra stekt. God pommes frites. Billig og god mat som ble servert raskt. Pilsen var noe flat/dødt. Oppmerksom og hyggelig kvinnelig servitør.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, nftm
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Super service og hyggelig spøkefulle og morsomme kelnere.Drikke og mat kom fort og det er rikelige porsjoner .Nydelig mør og god .Vi satt ute da det var varmt men spennende innredning inne.HAR ALDRI SMAKT BEDRE IRISH COFFE NOEN STED HELLER Anbefales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Anne D

Reisende som så på Grande Grill, så også på

Krakow, Lesser Poland Province
Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Grande Grill? Del dine erfaringer!