“God mat! ”
Anmeldelse av Grande Grill

Grande Grill
Vurdert som nr. 383 av 2 269 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Sjømat, Steakhouse, Grill
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Men og fortelle kundene hva de skal betale i driks, det er ufint!
Kunden må selv få bestemme hvor god maten er, og tipse etter kvalitet på mat og service!
Nedtur!!!

Takk, triumph1050r

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Maten på dette stedet var helt ok. Vi bestilte tenderloin med diverse tilbehør. Kjøttet var godt stekt men helheten smakte litt lite. Men man kan jo krydre selv. Servicen var meget god, en meget trivelig og blid frøken som vartet opp. Dette er ingen gourmet restaurant men et sted man kan få et godt måltid til en hyggelig pris.

1  Takk, kimgW9859WU
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Elendig service, først glemte de forretten, og vi fikk bare beskjed om at vi måtte få den etter hovedretten, så endte med at vi ikke spiste forrett. Når vi skulle bestille dessert, kom de tilbake med halvparten av det vi hadde bestilt, sa de ikke hadde resten, og da sa vi at vi bare ville ha regningen, men da fikk vi beskjed om at vi måtte betale for det de allerde hadde gjort klart.
Kommer aldri mer til å gå hit, og sa også ifra til personalet at jeg syns dette var helt forferdelig service.

Takk, DesireeH229
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Beliggende i en rekke med mange restauranter i gamlebyen. God service, anbefalinger, god mat og god drikke. Eneste negative var at de kun hadde gulerotkake og iskrem av desserter, de va tomme for resten.

Takk, StianTRD
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Midt i turistfella, men til tross for det var det både god mat og hyggelig betjening som serverte oss indrefilet og biffsandwich. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, hegeirene

Reisende som så på Grande Grill, så også på

Krakow, Lesser Poland Province
Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Grande Grill? Del dine erfaringer!