“Flott plass”
Anmeldelse av Szara Kazimierz

Szara Kazimierz
Vurdert som nr. 143 av 2 269 Restauranter i Krakow
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Kazimierz
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig service, gode priser og veldig god mat. Vi hadde husets rødvin sammen med planksteak. Nydelig og anbefales!

1  Takk, ciniod

Anmeldt 6. oktober 2018

Her ble vi godt mottatt av et serviceinnstilt personale. God mat og drikke i koselige lokaler. Her fikk vi synge og spille gitar uten at de andre gjestene eller personalet hadde noe imot det. Kelnerne sang med og alle koste seg.

1  Takk, B1TE
Anmeldt 13. november 2017 via mobile enheter

Ble anbefalt denne restauranten på hotellet. Meget trivelig restaurant, engelsktalende servitører, nydelig mat. Vi prøvde ut piroger, suppe og kalkun, med god drikke til vi moillkose oss

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, 866beatel
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Allerede da vi kom inn i restauranten var tonen satt. Den gode duften av mat slo mot oss, og alle bestilte kokkene anbefaling. Litt skuffende at de ikke hadde nok til alle, men fire av fjorten fikk ypperlige alternativer. Selv valgte jeg indrefilet av kalv som var utrolig mør og meget velsmakende. Hyggelig og proff betjening, selv om det av og til gikk lang tid før påfyll av drikke kom på bordet. Anbefaler stedet for en personalgruppe på korttidsvisitt til Krakow. Her får man polsk mat og samtidig oppleve stemninga i Kazimierz.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, Svein J
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Kan absolutt anbefale dette stedet for god mat og service. Vi satt i bakgården som var romantisk og intimt. Behjelpelig betjening med gode anbefalinger av vin og forslag til retter. Veldig hyggelig og ikke minst god mat. Plankestek anbefales på det beste.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Yannig D

Reisende som så på Szara Kazimierz, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Szara Kazimierz? Del dine erfaringer!