“God middag”
Anmeldelse av Restauracja Stodola 47

Restauracja Stodola 47
Vurdert som nr. 111 av 2 269 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Her har vi nok fått den beste rødbetsuppen av alle stedene vi har besøkt gjennom to forskjellige uker med middag. Smakfull god suppe som forrett til en veldig rimelig pris. Helt greit drikkeutvalg.

Vi spiste gulasj og kyllling med aprikossaus til middag. Gulasjsen var mektig og god. Raus porsjon med god potetpannekake til. Kyllingen var dessverre veldig tam og med lite smak. Dessertmenyen var ikke interessant eller noe spennende så dessert hoppet vi over.

Rødbetsuppe som forrett dro opp totalinntrykket. Kyllingen dro litt ned og gulasjen hold en 4 av 5.

Lokalet ellers er sjarmende og servicen helt grei. Rustikt lokale. Sentral beliggenhet.

Takk, 378mikall

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Våte av regn og sultne stakk vi tilfeldig innom her. Utrolig koselig tradisjonelt sted i turiststrøket, men det demper virkelig ikke matkvaliteten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, monsebakken
Beata C, Kierownik på Restauracja Stodola 47, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Thank you for the visit and nice review! Hope to host you again!!!

Anmeldt 27. november 2017

Ligger i gamlebyen, utrolig trivelige lokaler med preg av en rustikk atmosfære, ved i ovnen, div gamle bruksgjenstander på veggene, trevegger.
I tillegg smakte maten veldig godt og servert av hyggelig betjening og prisene var meget gunstige

Dato for besøk: november 2017
Takk, BearTrondheim
Anmeldt 20. januar 2017 via mobile enheter

God mat og rimelig. Anbefales.
Spiste kylling og den var saftig og god.
La deg ikke lure av inngangspartiet.

Dato for besøk: januar 2017
1  Takk, frodev2016
Anmeldt 24. april 2016

Trivelige servitører, skikkelig mat og greie priser. Interiøret minner om et sted på landet, trivelige sittegrupper med mulighet for å være litt for seg selv. Maten som serveres er skikkelig. og bærer preg av gode råvarer. Ærlig og ekte.
Dette stedet kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: april 2016
Takk, Cardriver63Norge

Reisende som så på Restauracja Stodola 47, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Restauracja Stodola 47? Del dine erfaringer!