“Supergod mat, mangler litt på stemningen”
Anmeldelse av Taste of India

Taste of India
Få mat levert
Vurdert som nr. 46 av 2 269 Restauranter i Krakow
Omgivelser: Wesoła Zachód
Omgivelser: Wesoła Zachód
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste riktig god middag på Taste of India til god pris. Personalet var veldig vennlig og gav gode råd. De snakket godt engelsk.

Takk, 381helenet
TasteofIndiaKrakow, Manager på Taste of India, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2018

Thank you very much for your feedback =) Hope to see you again! Best regards, Taste Of India Team

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Herlig mat til en billig penge. Nydelig mørt og fint kjøtt. Liten restaurant, lønner seg å bestille bord. Her traff vi lokale folk også.

Takk, Kristine B
TasteofIndiaKrakow, Manager på Taste of India, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste her to ganger i løpet av vårt besøk i Krakow. Utrolig god mat, beste Butte chicken jeg har smakt og deilige nanbrød. Det er en utrolig populær restaurant, så man må bestille bord på forhånd!

Takk, maysofies
TasteofIndiaKrakow, Manager på Taste of India, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Thank you very much for your feedback =)
Best regards,
Taste Of India

Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, og sjokkerende lave priser. 3 forretter, 2 hoved + 4X drikke kom på rett over 200,- anbefales

Dato for besøk: august 2018
Takk, AndersH2012
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

maten var god, men det tok en del tid å få maten og regningen. Verdt turen om du liker indisk. kom ridlig om du ikke har reservert bord, det fyllte seg opp.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, karolineLEA

Reisende som så på Taste of India, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Taste of India? Del dine erfaringer!