“Julemarked ”
Anmeldelse av Galicyjska Restaurant

Galicyjska Restaurant
Vurdert som nr. 193 av 2 269 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Store grupper, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Vi fant spisestedet på baksiden av kartet vi fikk på hotellet vårt. Imøtekommende og hyggelig betjening. Hyggelig atmosfære. Kjempegod mat. Velkomstdrink når vi kom og en snaps når vi skulle betale

Takk, Roam801897

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

God mat og det men en gruppe turister hadde bestilt underholdning som var polsk folkedans. Det var bare vræl og bråk. De holdt på i 45 minutter. Vi tenkte de kom til å gå etter 5-10 minutter.

Tilslutt bare gikk vi. Andre var bare irriterte, de eneste som faktisk så på underholdningen var de som hadde bestilt dem.

Vi kommer aldri tilbake igjen.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, markusboernes
Michał W, Właściciel på Galicyjska Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Thank you for opinion,

I'm very happy that food and service it's good :)

Every of our guest can pre order a folk show, of course our waiter should be inform You that it will be the show. He forgot and I'm so sorry for that.

We was speak that evening with other guests and they was be happy with that kind of show for free, I'm so sad that it was not like that for you.

Also, your table it was our last place in that evening and we was can't change your seat, normally we would change your table to another one in different room. On sunday, we had many guest and we was full..

I'm so sorry one more time for inconveniences ,
I invite you to visit one more time ! :)

Best wishes from restaurant.

Anmeldt 11. juni 2018 via mobile enheter

Det var rent og pent. God mat, kjøttretter til flere personer. En av reisefølget på 17 bestilte fisk, den var tørr og smakte lite. Servitøren vår var lite serviceinnstilt, himlet med øynene og utrykket tydelig misnøye da vi ba om separate regninger ved bestilling av maten. En ba om søt hvitvin, og fikk beskjed om at det hadde de ikke. Hun fikk ikke bestilt annen drikke før servitøren gikk videre. Jeg sa ifra til en annen servitør, og det ble bedre etter dette.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, JeanineK_13
Michał W, Właściciel på Galicyjska Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2018

Thank you for opinion,

Im so sorry for every inconvenience, and no good service..

I can only told that all of time we learning to be a better restaurant! :)
We will do everything, that your next visit in restaurant it's will be better ! :)

Best wishes!

Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

Etter anbefaling fra vårt hotell ( Kossak ) der vi etterlyste en restaurant som serverte wild boar. Altså villsvin. Dette måtte vi bare prøve. Fantastisk koselig lokale. Hyggelig betjening og en vin kelner som anbefalte den rette vinen til oss. Alt i alt en meget hyggelig aften og vi anbefaler gjerne dette stedet videre. Min kone hadde forresten vanilg biff som også smakte fortreffelig.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 434aghad
Anmeldt 1. november 2016

Dette var en positiv overraskelse.
Normalt benytter vi TripAdvisor før vi besøker resturanter, men denne gangen kom vi tilbake fra salt gruvene og tok første resturant vi fant.
Vi hadde suppe til forrett og villsvin som hovedrett, dette var i henhold til servitørens anbefaling og maten var svært god.
Det var kanskje en liten bit av kjøttet som var litt tørr, men i det store og hele ett meget smakfullt måltid!

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, CatoTot

Reisende som så på Galicyjska Restaurant, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Galicyjska Restaurant? Del dine erfaringer!