“Good food!”
Anmeldelse av Fiorentina

Fiorentina
Vurdert som nr. 22 av 1 824 Restauranter i Krakow
Anmeldt 13. april 2018 via mobile enheter

Anbefaler virkelig! Veldig god mat og fin atmosfære skal du til Kraków kan du trygt gå inn her ein tur.

Takk, Mari H

Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Vi blir møtt med en vanvittig bra service, de viser oss til et superkoselig bord og tar jakkene våres. Etter å ha satt oss ned, kommer ansvarlig kelner for vin (veldig flink!) og foreslår en helt nydelig prosecco og senere en rødvin fra 2011 til middagen. Mange forskjellige, gode smaker! Fornuftig pris når man får så gode måltider! Alle rettene var upåklagelige. De fleste bestilte salat med roastbiff, der salaten var crispy med ikke for mye saus (som etter min mening er perfekt), og roastbiffen var så mør at det var som smør i munnen. Resten bestilte en indrefilét som var «helt fantastisk». Vi ble også servert hjemmelaget brød med trøffelsmør laget på kjøkkenet som er definisjonen på hjemmelaget. Til dessert fikk vi også en pistasj-mascarpone-rett som var helt fantastisk! Det så virkelig ut som en dessert man ser på Internett. Servicen er det beste jeg har sett i Polen, og de var veldig, veldig hyggelige! Et søtt og koselig sted, passende for familie og par. Vi som familie på 5 har ikke noe annet å si om restauranten enn ordet fantastisk!!! Den dagen jeg kommer tilbake til Polen, skal jeg rett hit, og det vil jeg anbefale alle! Jeg hadde gitt en stjerne til hvis det var mulig:)

Takk, Hedda W
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Fantastisk service. Nydelig mat og veldig hyggelig atmosfære. Ligger sentralt i gamlebyen. Ta turen!

Takk, Lasse J
Anmeldt 4. mars 2018

Fiorentina leverte veldig god mat, og god service. Servitørene var hyggelige og maten kom fort. Anbefaler å bestille bord, da det er en populær plass. Anbefales på det sterkeste hvis du liker italiensk mat

Takk, paalfossan
Anmeldt 9. februar 2018 via mobile enheter

Vi bestilte pizza og pasta med sjømat. Fikk anbefalt en rødvin til maten. Den var svært god. Maten var god, men det manglet den siste prikken over i'en. Service og vennlighet var helt på topp. Kan anbefales! Helt til slutt kom sjefen inn og spurte om service og maten. Vi fikk da servert sjokolade av ypperste klasse.
PS: mine 5'ere henger veldig høyt, så dette er en restaurant som de fleste vil kose seg på

Takk, Bjørn S

Reisende som så på Fiorentina, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Fiorentina? Del dine erfaringer!