Ryggmasasje

Vi fikk en fantastisk god ryggmasasje da vi var på parweekend i Krakow. 30 minutter med full... les mer

Anmeldt 16. februar 2020
Eivind S
Lillestrøm, Norge
Manikyr

Marina gjorde denne opplevelsen veldig god. Behagelig omgivelser og utrolig hyggelig betjening... les mer

Anmeldt 29. august 2019
ChristelOlsen

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Krakow
Anmeldt 9. november 2018

Nydelig pedikyr av Monika M, anbefales å ta en tur innom om man liker litt luksus. Masse å velge mellom av behandlinger.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Scenic07474586621
ARTNAIL, Kierownik på The SPA by Artnail, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2018

Thank you for your opinion! Maybe see you next time, Monika M greets :)

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Monika var veldig flink. Hun spurte forklarte de forskjellige behandlingene bra og hjalp meg finne den beste for meg:)

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Lene D
ARTNAIL, Kierownik på The SPA by Artnail, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Thank you for the opinion! We hope to see you next time. Greetings from the whole team

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

En herlig massasje etter en lang dag på byvandring. Veldig profesjonell behandling av Monika M. Anbefales!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, gorildn

Thank You! ;) Pleasure was on our side. We hope to meet you again :)

Anmeldt 29. juli 2018

Under vårt besøk i Krakow besøkte vi spa på hotellet. Flott atmosfære, du kan slappe av etter en lang dag. Jeg vil gjerne ros en dame som masserer min kone (fru Tetiana??). God profesjonalitet og engasjement. Vi vil besøke igjen !

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, tlidbom
ARTNAIL, Kierownik på The SPA by Artnail, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2018

Thank You! Right, Tatiana is an excellent masseuse :)

Anmeldt 3. april 2018 via mobile enheter

Min mann og jeg var her to dager på rad. Vi fikk fantastisk massasje. Jentene som gjorde det var veldig flinke, utrolig behagelig. Det eneste minuset var at de hele tiden skulle overtale oss til å ta en dyrere behandling enn det vi hadde tenkt. Jeg tok også både manikyr og pedikyr og ble veldig fornøyd. Hvis du bor på hotellet er det absolutt verdt turen å ta heisen ned og besøke dette stedet.

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, LilMa_13
ARTNAIL, Kierownik på The SPA by Artnail, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2018

Thank you! We invite you to visit our wonderful Spa again :)