Høy kvalitet, god atmosfære og topp service!

Svært fornøyd med både manikyr og pedikyr, anbefales! Betalte 260 zl for full mani/pedi med... les mer

Anmeldt 1. februar 2020
helenewebe
Bergen, Norge
Aldri hatt så fine føtter før😍

Flotte & rene lokaler. Jeg tok en pedikyr til 240 zl, å har aldri vært så fornøyd før. Hyggelige... les mer

Anmeldt 16. desember 2019
Anette-Helle
Stavanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Krakow
Chocholow termiske bad
23 anmeldelser
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig ettermiddag med pedikyr og manikyr, 4 damer på tur Profesjonelle og svært imøtekommende ansatte. Rene innbydende lokaler. Alt var som vi bestilte. Enkelt å bestille på mail fra Norge, de svarte også raskt. Ligger svært nære det store torget, veldig sentralt.

Takk, anne_hatletveit
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Top nails spa tok seg god tid til meg, kom med fine anbefalinger og ga et supert resultat. Lett å finne frem, en rolig plass midt i en hektisk turistplass.

Takk, asteingrimsen
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Ble veldig fornøyd. De snakket bra engelsk, og gjorde seg forstått. De anbefalte også det de følte var best for meg, både når det glatt farge og lengde.

Takk, Ingridhalsetorring
Fatima B, Właściciel på Top Nails Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Thank you for the beautiful recommendation and we invite you again❤️

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Utrolig bra resultat på Gel manikyr. Beste negledesigner jeg har vært hos. Veldig bra service, og ekstremt nøye og dyktige ansatte. Anbefaler:)

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, beaste01
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Bestemte meg for en fotmassasje mens venninnen min tok manikyr. Det var en aldeles vidunderlig massasje av Jana. Både føttene mine og jeg var i himmelen!! Anbefales varmt for slitne traskeføtter. Rolig og fredelig stemning og utmerket service!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Heidi J