Profesjonell service

Super service og profesjonelle behandlere. 2 ansatte kunne engelsk og kunne bistå oss med å... les mer

Anmeldt 24. juli 2023
endeligferie
Topp service. Massasje og pedikyr

Topp service. Fikk en fantastisk " medisinsk" massasje på rygg/nakke av ei dyktig dame, som også... les mer

Anmeldt 14. mars 2023
417Gunn
Bergen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Krakow
fra kr 466,64
fra kr 285,97
fra kr 263,23
fra kr 777,74
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Ble tatt godt imot av veldig hyggelige ansatte. Profesjonelt, veldig fine resultat og gode på hygiene! 👏 Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 691bentef
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig ettermiddag med pedikyr og manikyr, 4 damer på tur😊 Profesjonelle og svært imøtekommende ansatte. Rene innbydende lokaler. Alt var som vi bestilte. Enkelt å bestille på mail fra Norge, de svarte også raskt. Ligger svært nære det store torget, veldig sentralt.

Takk, anne_hatletveit
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Top nails spa tok seg god tid til meg, kom med fine anbefalinger og ga et supert resultat. Lett å finne frem, en rolig plass midt i en hektisk turistplass.

Takk, asteingrimsen
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Ble veldig fornøyd. De snakket bra engelsk, og gjorde seg forstått. De anbefalte også det de følte var best for meg, både når det glatt farge og lengde.

Takk, Ingridhalsetorring
Fatima B, Właściciel på Top Nails Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Thank you for the beautiful recommendation and we invite you again❤️😊😃

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Utrolig bra resultat på Gel manikyr. Beste negledesigner jeg har vært hos. Veldig bra service, og ekstremt nøye og dyktige ansatte. Anbefaler:)

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, beaste01