StayForLong
Travelocity
Anmeldt 3. september 2018

Herlig beliggenhet litt utenfor turistområde og meget rolige omgivelser. Kjekk leilighet god rengjøring osv. Ikke heis og anbefales ikke for godt voksne hvis en bor i 3 etasje. Men alt i alt en meget grei plass å bo i Krakow

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, GMLA
Anmeldt 1. mai 2017 via mobile enheter

Strålende frokost. Hjelpsomme ansatte. Flott sted for oss fire, to attenåringer og vi foreldre.
Ca syv minutters gange til gågata, som ender ved siden av Maria kirken. Nærme jernbane og galeria senter.
Anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, runek37
Anmeldt 20. februar 2017 via mobile enheter

Er veldig fornøyd med dette hotellet. De ansatte i resepsjonen var veldig hyggelig og behjelpelige.
Rommet var rent og fint. Positivt overrasket over den gode størrelsen og interiøret. På badet var det sjampo, dusjsåpe og bodylotion og jeg må si at i forhold til toalettartikler ved andre hotell var disse faktisk gode å bruke. Veldig god bodylotion!
Bor gjerne her igjen.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Susanne78910
Ventus_Rosa, Staff på Ventus Rosa Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2017

Dear Suzanne,
Thank you for your oppinion. We do care about the quality in our apartments. We must say that we are happy that our guest appreciate and enjoy that.
Hope to see you again.

Anmeldt 13. juli 2016 via mobile enheter

Jeg og min kjære bodde på dette bittelille men fantastiske hotellet o en uke. Hotellets service er ulikt det jeg noen gang har opplevd å jeg har reist en del. De er veldig hyggelige og ordner alt det skulle være. Rommene er små, rene og pene. Det er ikke luksus men sengene er veldig gode. Vi hadde det litt for lyst på rommet da gardinene slapp gjennom sollyset veldig tidlig om morgenen. Det fikset de samme dag som jeg spurte om det gikk ann å gjøre noe med. De hang opp ekstra sett med gardiner. Frokosten er enkel men god. I den lille resepsjonen får man hjelp til alt, man kan bestille turer til diverse attraksjoner, de bestiller taxi for deg om du vil å da sørger de for å bestille den som er rimeligst. De søker opp attraksjoner de selv ikke kan tilby å gir deg veidireksjoner og transportmuligheter. De som jobber på hotellet er veldig i imøtekommende og dyktige. Hotellet er fem minutter fra torget på gamle byen og ligger perfekt til. Stille og rolig om natten men nært nok til at man kan nyte nattelivet noen minutters gange unna. Vi storkoste oss.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, grywencheh
Joanna_Mlynarczyk, Kierownik på Ventus Rosa Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2016

We want to say thank you, because that kind of comment is the best what we can get from our guests :) It is nice to read that you felt good in our apartments, and that you appreciate all the things we offer to you. We will try to solve the problem with not enough darkness in room at night. It is always great thing for us to get some advices from our guests, because it help us improve our service.

Anmeldt 22. mai 2016 via mobile enheter

Vi overnattet her min mann og jeg. Vi var veldig godt fornøyd med dette stedet og betjeningen. Det kan absolutt anbefales. Nær til alle severdigheter, spisesteder. Damen som satt i resepsjonen var svært serviceminded. God frokost, et sted en absolutt kan reise tilbake til.

Dato for oppholdet: mai 2016
1  Takk, Anne Marie P