“Deilig frokost ”

Bistro Bene by Tomasz Lesniak
Vurdert som nr. 38 av 2 269 Restauranter i Krakow
Omgivelser: Stare Miasto
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Spiste kjempegod frokost her den første dagen vår i krakow og angrer ikke på det. Flotte lokaler, hyggelig personale, kjempegod caffe latte og ferskpresset juice. Vi spiste vaffler med bær og engelsk frokost og alt smakte kjempegod. Litt i det høyere siktet på pris til å være i Polen, men anbefales likevel.

Takk, celinek516
Anna M, Public Relations Manager på Bistro Bene by Tomasz Lesniak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Thank you for visiting & reviewing! We're very happy you enjoyed experiencing our Bistro and hope to have you again. Lots of love, BB Team <3

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fant en fantastisk koselig kafé til å spise frokost, betjeningen kjente oss igjen fra dag 2. Ble tre frokoster her, virkelig god mat, kaffen var superb, ferskpresset appelsinjuice. Virkelig noe å anbefale

Takk, 451runev
IwonaBistro, Kierownik på Bistro Bene by Tomasz Lesniak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2020

Thank you so much for sharing your opinion! We're very happy you were pleased with visiting Bistro Bene. Looking forward to see you again, lots of love, Bistro Bene Team <3

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Utrolig dårlig service!
Var der en varm sommerdag og spørte om det var mulig å sitte ute. Vi fikk beskjed om at innen 10 min skulle det være et ledig bord og vi kunne gå å sette oss ute, men at vi i mellomtiden bare skulle sitte litt inne og vente. Endte med at hver gang det kom inn nye gjester så ble disse plassert ute i hagen selv om vi ventet på å få en plass der og var før disse. Utrolig spesielt, og når vi påpekte dette så sa de bare unnskyld selv om de lot andre gjester gå før oss tre ganger.

Maten var ikke spesielt god heller, og måtte vente utrolig lenge på maten. Så anbefaler dere på det sterkeste å gå et annet sted.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Katarina A
Anna M, Public Relations Manager på Bistro Bene by Tomasz Lesniak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Dear Reisekatt, we made sure to share your review with our Manager. Please, accept our apologies for this unacceptable situation, we'll definitely do our best not to let this happen again! Hope, you'll give us another chance in the future! Kind regards, BB Team <3

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Om du vil ha en god frokost til en rimelig pris så gå hit!
Koselige lokaler og hyggelig personale!!
Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Hersh84

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Testet frokosten her. Helt nydelig engelsk frokost med fantastiske pølser. God cappuccino og ferskpresset juice. Gode smoothies, kunne godt hatt litt isbiter i... Fantastiske vafler med frukt og cottage cheese(i eget glass). Kan virkelig anbefales! Ingen billig affære, men 1.klasses!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 663stians

Dear Stian, thank you so much for visiting & sharing your review! We're very happy to read you enjoyed breakfast at our Bistro. Looking forward to see you again, lots of love, BB Team <3

Reisende som så på Bistro Bene by Tomasz Lesniak, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Bistro Bene by Tomasz Lesniak? Del dine erfaringer!