“Bra frokost og lunsj”

Bistro Bene by Tomasz Lesniak
Vurdert som nr. 11 av 2 096 Restauranter i Krakow
Omgivelser: Stare Miasto
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Oppmerksomme servitører, kjapp betjening. Bra mat. Tommel opp!

Fin plass å spise både frokost og lunsj. Anbefales.

Takk, bjornstadlars
IwonaBistro, Kierownik på Bistro Bene by Tomasz Lesniak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2020

Thank you so much for sharing your opinion! We're very happy you were pleased with visiting Bistro Bene. Looking forward to see you again, lots of love, Bistro Bene Team <3

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Vi vandret i gatene litt uten mål men var på utkikk etter en plass hvor vi kunne innta dagens frokost. Og som vanlig, rent tilfeldig, valgte vi å gå innom bistroen. Ble først litt skuffet da det så fult ut men ei servitrise tok oss med til lokalene i kjelleren og fant plass til oss der.

Fra første stund så følte vi oss som hjemme her. Greit utvalg i menyen bidro til at alle kunne bestille noe de virkelig hadde lyst på.

Superhyggelig, oppmerksom og profesjonell sevitrise var alltid gripbar og bidro på sin måte til å løfte opplevelsen enda et hakk. Maten var både presentert og smakte utsøkt.

Kan uten tvil anbefales som en av de beste frokost plassene i Krakow!

Takk, Shadowcrows

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Spiste kjempegod frokost her den første dagen vår i krakow og angrer ikke på det. Flotte lokaler, hyggelig personale, kjempegod caffe latte og ferskpresset juice. Vi spiste vaffler med bær og engelsk frokost og alt smakte kjempegod. Litt i det høyere siktet på pris til å være i Polen, men anbefales likevel.

Takk, celinek516
Anna M, Public Relations Manager på Bistro Bene by Tomasz Lesniak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Thank you for visiting & reviewing! We're very happy you enjoyed experiencing our Bistro and hope to have you again. Lots of love, BB Team <3

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fant en fantastisk koselig kafé til å spise frokost, betjeningen kjente oss igjen fra dag 2. Ble tre frokoster her, virkelig god mat, kaffen var superb, ferskpresset appelsinjuice. Virkelig noe å anbefale

Takk, 451runev

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Utrolig dårlig service!
Var der en varm sommerdag og spørte om det var mulig å sitte ute. Vi fikk beskjed om at innen 10 min skulle det være et ledig bord og vi kunne gå å sette oss ute, men at vi i mellomtiden bare skulle sitte litt inne og vente. Endte med at hver gang det kom inn nye gjester så ble disse plassert ute i hagen selv om vi ventet på å få en plass der og var før disse. Utrolig spesielt, og når vi påpekte dette så sa de bare unnskyld selv om de lot andre gjester gå før oss tre ganger.

Maten var ikke spesielt god heller, og måtte vente utrolig lenge på maten. Så anbefaler dere på det sterkeste å gå et annet sted.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Katarina A
Anna M, Public Relations Manager på Bistro Bene by Tomasz Lesniak, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Dear Reisekatt, we made sure to share your review with our Manager. Please, accept our apologies for this unacceptable situation, we'll definitely do our best not to let this happen again! Hope, you'll give us another chance in the future! Kind regards, BB Team <3

Reisende som så på Bistro Bene by Tomasz Lesniak, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Bistro Bene by Tomasz Lesniak? Del dine erfaringer!