“God mat”
Anmeldelse av Piano Rouge

Piano Rouge
Vurdert som nr. 126 av 2 269 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Denne plassen havnet vi plutselig oppi. Og for en opplevelse, skikkelig kul plass med dempede belysning. Følte du satt nede i en grotte. Hun som sang den dagen vi var der skal ha all skryt, så utrolig behagelig å høre på.

Takk, veronikab473

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Jeg ankom Krakow dagen før resten av følget og måtte spise alene. Valgte å prøve noe nytt og endte opp i kjelleren på Piano Rouge.

Et utrolig flott sted med unik atmosfære. Live musikk, god service gjorde opplevelsen fin.

Bestilte biff og ble egentlig litt overrasket. Kjøttstykket var ikke helt som ventet men garnityren reddet måltidet.

Til tross for dette så ble jeg ikke skremt bort og vil likevel anbefale andre å prøve plassen da nettopp helhetsbildet (i kjelleren) er tiltalende og litt unikt.

Bordbestilling kan anbefales da jeg merket at alle som kom dit på lørdagskvelden uten bordreservasjon måtte snu.

Takk, Shadowcrows
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Spiste middag inne i restauranten, fantastisk koselig atmosfære. Hyggelige servitører og topp service. Verdt et besøk.

Takk, mariannek267
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Helt okei. Var her på dagtid så fikk ikke hørt live-musikken. Spiste starters og noen drinker. Litt stiv pris i forhold til resten av restaurantene rundt her.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Fredrikzvett
Anmeldt 3. februar 2018 via mobile enheter

Spiste ikke middag her, men tok et par glass vin i teltet utenfor restauranten. Veldig koselig og hyggelig betjening. Rask service og veldig fin beliggenhet.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, majarod

Reisende som så på Piano Rouge, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Piano Rouge? Del dine erfaringer!