“Burger middag”
Anmeldelse av Moo Moo Steak & Wine

Moo Moo Steak & Wine
Få mat levert
Vurdert som nr. 162 av 2 269 Restauranter i Krakow
Omgivelser: Stare Miasto
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Hørt mye bra om dette stedet. Etter min mening så var selve burgeren smakløs men tilbehøret helt Ok. Var veldig trege med å komme å ta bestillingen selv om det var lite folk i lokale. Men hyggelig sted.

Takk, 676helenem
JanuszB368, Kierownik på Moo Moo Steak & Wine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Thank you for taking your time for the review. Take care

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat og gode viner - flinke kelnere
Har også et sted borti gata med burgere...
Kan anbefales - betalte 1500 for 5 m dessert

1  Takk, 648arvidf
JanuszB368, Kierownik på Moo Moo Steak & Wine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2018

Thank you for taking your time for the review. We love to hear about our great staff and services. We really appreciate it and hope to see you soon. Take care

Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, mye på tallerken og god service. Famile på 11 stk og alle var fornøyd og mette. Meget god pris med tanke på kvalitet på mat og service

Takk, Fredrik R

Thank you for taking your time for the review. We really appreciate it and hope to see you soon. Best wishes

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

De har beste biff og burger i hele byen. Vi fikk bord med en gang, vi trengte ikke vente på å få bestille for de kom å tok bestilling straks de så vi var klar, når de så jeg var tom for drikke kom de å spurte om jeg ville ha mere, når jeg skulle betale trengte jeg bare å se på en servitør så kom servitøren med en gang.

Hit kommer jeg flere gang, uten tvil

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Andersbirk
Janusz B, Kierownik på Moo Moo Steak & Wine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Thank you very much for coming! We are so thrilled that you enjoyed your visit. Friendly service is a large part of our culture and we are so glad we were able to showcase that for you. We appreciate you taking the time to review us. Hope to have you back again soon.

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Den beste cheesburgeren jeg har smakt. Den var saftig og masse grønt. Bestilte den mille men klarte ikke å spise opp alt

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Lillian N
Janusz B, Kierownik på Moo Moo Steak & Wine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2018

Thank you very much for your review. We’re really proud of the fact that you’re satisfied with the result of our work. Hope there will be next time. Best Regards

Reisende som så på Moo Moo Steak & Wine, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Moo Moo Steak & Wine? Del dine erfaringer!