“Gourmetrestaurant.”
Anmeldelse av Art Restaurant

Art Restaurant
Vurdert som nr. 15 av 2 269 Restauranter i Krakow
Omgivelser: Stare Miasto
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi feiret gullbryllup der. Vi var to vennepar som bestilte 9 retter med drikkepakke til. Det var spennende for hver rett som ble presentert for oss av en hyggelig kelner. På forskjellige tallerkener kom rettene inn med spennende kombinasjoner og malerisk satt sammen som små bilder på tallerkenen. Det var ikke store rettene, så 3 forretter, suppe, to hovedretter og tre desserter gikk helt fint med forskjellige viner og brennevin til. Vi skulle ønske de hadde bare servert forskjellige viner til rettene, en vodka til en rett, og whisky til en annen rett falt ikke helt vår smak. Ble for kraftig og dominerende synes vi. Lyse fine lokaler, behagelig pianomusikk. Vi hadde en opplevelsesrik kveld med gourmetmat på høyt nivå.

Takk, A2S6E
NataliaS8870, Guest Relation Specialist på Art Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

We are very pleased that you chose our restaurant, and the whole visit left an unforgettable taste and visual experience. We care for a friendly atmosphere and professional service, and chefs constantly amaze us with their innovative proposals. Thank you very much for your opinion.

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Dette var så mye mer enn en mat opplevelse, det var full pakke. Vi ble tatt godt imot når vi kom og dette fortsatte helt til vi dro. Vi hadde en 7 retters tasting menu som var utrolig smakfull både for øyne og gane. Rettene hang sammen på en god måte. Servitørene var svært kunnskapsrike og fløy lydløst med varme smil mellom bordene. De passet på å gi oss god forklaring på hva vi fikk på tallerken. De virkelig så kundene sine på en helt upåklagelig måte, slik har vi knapt opplevd før. Vi anbefaler denne gode opplevelsen på det sterkeste og gleder oss til neste besøk.

2  Takk, audbloddervikb

Thank you very much for choosing our restaurant. We are happy that the dishes prepared by our chefs have met with your admiration. We are glad that these moments have brought an unforgettable impressions and you felt good with us. Our menu is changing with the seasons, so we invite you to try our new proposals in the near future.

Anmeldt 22. november 2018

Maten var eineståande, vinen perfekt og servering og tilrettelegging i ein klasse for sjølv. Servinga var som ein liten dans for to. Finare stund ved restaurantbordet har me aldri hatt. Slik skal det vera når du går ut på ein restaurant med stil og klasse, og då betalar ein gjerne det det kostar.

Takk, AtleH5
NataliaS8870, Guest Relation Specialist på Art Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

We are very pleased to read such favorable reviews. We do our best to create a special place with delicious food, friendly atmosphere and professional service. Our greatest reward is the satisfaction of our guests. Thank you very much for sharing your opinion about our restaurant.

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Spiste 9-retters middag med drikkepakke (finest). Spennende og særdeles velsmakende retter. Utsøkte viner, sjampanje og noen overraskende drikker kompletterte opplevelsen. Vennlig og svært engasjert kelner. Kjøkkensjefen kom også til bordet og ville høre hvordan maten smakte. En fantastisk opplevelse, anbefales!

1  Takk, ingeborgg689
NataliaS8870, Guest Relation Specialist på Art Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Thank you very much for your opinion. We are very happy that you enjoyed food and spent a really nice evening in our restaurant. We are also very proud of our crew, these young, experienced and talented people do their best to create such a place.

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Hadde lest anmeldelsene og hadde store forventinger. Vi ble godt tatt imot, og fikk veiledning og forklaring om maten hele tiden. Servitørene var superhyggelige og ville veldig vel, men det ble litt overkill for vår del. I tillegg var det "Live music" med piano og sang, så det var vanskelig å snakke sammen. Maten? Jo den var god nok den...

Takk, 543bentej
NataliaS8870, Guest Relation Specialist på Art Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

We are aware that everyone likes a different atmosphere of resaturation. We are an elegant place, but far from pretentious. We want everyone to feel comfortable with us and feel a friendly atmosphere. Thank you for your opinion about our restaurant, we will take this elements into consideration.

Reisende som så på Art Restaurant, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Art Restaurant? Del dine erfaringer!