“Super plass ”
Anmeldelse av House of Beer

House of Beer
Vurdert som nr. 84 av 2 269 Restauranter i Krakow
Omgivelser: Stare Miasto
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Kjempe hyggelig plass med godt øl og trivelig ansatte som var veldig flinke
Drar gjerne tilbake dit igjen

Dato for besøk: februar 2019
2  Takk, 942linnn

Anmeldt 8. desember 2018

Høyt lydnivå, men det er også nivået på ølutvalget, både på fat og flaske. Tre forskjellige glutenfri øl da jeg var der: polsk IPA (veldig bra), polsk lager og tsjekkisk lager. Først og fremst en ungdomspub, å det ut til.

Takk, Gunnar Inge L
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Stakk innom her etter middag for å ta noen øl. Flaskeøl var relativ dyr. Men de ansatte hadde god kunnskap. Et must for øl elskere. Prøv deres eget brygget hvete øl på tapp. Veldig god!

Takk, thomasnorway1
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Gikk innom her en av de første dagene våre i Krakow, og ble svært imponert over utvalget av øl og den hyggelige betjeningen. Endte opp med å gå tilbake hit to ganger, hvor vi også spiste den ene gangen. Maten levde opp også opp og passet perfekt til en kveld med øl og fotball-VM. Må også si at stemningen var upåklagelig hver eneste gang vi var innom!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, BjornSchaal
Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Vi endte opp her to av kveldene vi var i Krakow, og det nettopp det for den behagelige stemningen.
Det er mye forskjellige øl, så her skal det være noe for enhver smak.
Verdt å ta en tur innom.

1  Takk, AinaMoeller

Reisende som så på House of Beer, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i House of Beer? Del dine erfaringer!