“Svært god and”

Restauracja Pod Złotym Karpiem
Vurdert som nr. 28 av 2 238 Restauranter i Krakow
Omgivelser: Stare Miasto
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Siden jeg liker and var jeg veldig spent når jeg skulle hit. Spiste en halv and med rødbeter og pepperrot med stekte potetskiver. Var en svært god opplevelse. Hyggelig betjening.

1  Takk, 705aslee
Prokopik Creative Group, Marketing på Restauracja Pod Złotym Karpiem, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Thank you for your review!

Anmeldt 15. januar 2020

Vi fant denne perlen av en restaurant ut fra tips på TripAdvisor, og angrer ikke på at vi gikk hit. Gå gjennom noen trange passasjer og inn i en innglasset del av en bakgård, noen få meter fra det summende livet på gamletorget i byen, men likevel stille og usjenert. Det er restauranten også, med hyggelige og serviceminded ansatte og utsøkt mat.

Vi opplevde prisene som fornuftige.

Anbefaler den tradisjonsrike anden, og hiv gjerne innpå en like tradisjonell, liten lokal vodka etter desserten!

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, 89eivinda
CracowConcerts, Manager på Restauracja Pod Złotym Karpiem, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2020

Thank you for your review!

Anmeldt 6. desember 2019 via mobile enheter

Restauranten ligger i en vinterhage i en bakgård og ser ikke så imponerende ut. Men maten var meget god og delikat presentert. Forretten, pierogi m andefyll var fantastisk og anbefales sterkt! Spiste også oksekjaker som var svært godt. Godt utvalg av vin og oppmerksomme og hyggelige kelnere. Rimelig priset. Men litt kaldt i lokale i desember og får derfor ikke toppskår dessverre...

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, Trude2015
CracowConcerts, Manager på Restauracja Pod Złotym Karpiem, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2019

Thank you for your feedback. We are working on making the restaurant warmer inside. However, thank you for you review!

Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Svært god fisk på seng av spinat og gresskar. Med salatmix ved siden av. Godt brød og vin til. Litt bortgjemt inne i en passasje, men vel verdt et besøk.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, NorwegianTrav_74
CracowConcerts, Kierownik på Restauracja Pod Złotym Karpiem, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2019

Thank You for your recommendation!

Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Vi var tre voksne som valgte restauranten på bakgrunn av gode anmeldelser på Trip Advisor. Vi hadde reservert bord
på forhånd. Det hjelper ikke at maten både er velsmakende og pent anrettet, når du føler deg ignorert av kelnerne. Vi droppet dessert og kaffe, da vi opplevde dårlig oppfølging fra kelnerne. Ville ikke gått
dit igjen pga manglende service.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, Ellamalla07

Reisende som så på Restauracja Pod Złotym Karpiem, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Restauracja Pod Złotym Karpiem? Del dine erfaringer!