Wawel Hotel(Krakow)
  • Svømmebasseng
Besparingsvarsel! 22 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 22 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 150 per natt.

Hotel Santi(Krakow)
  • Frokost inkludert
David Boutique Hotel(Krakow)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 10 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 10 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 83 per natt.

Gratis avbestilling frem til 25/07
Queen Boutique Hotel(Krakow)
Besparingsvarsel! 10 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 10 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 155 per natt.

Besparingsvarsel! 24 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 24 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 104 per natt.

Besparingsvarsel! 15 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 15 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 140 per natt.

Anmeldt 3. november 2016 via mobile enheter

Vi var tre som bodde i en leilighet med to soverom og to bad, samt balkong i 2 etg. Leiligheten var en drøm!! kunne brukt en hel dag bare til å studere interiøret, som å bo i et smakfullt "skattkammer" oppdaget hele tidene nye små "perler".
Det var rent og pent. Jeg syntes sengene var litt harde, men det er en smaksak. Personalet var super serviceinnstilte, helt fra forespørsler via mail i forkant av turen og til vi kom hjem. Vi ankom Crystal suites ganske sent på kvelden, så resepsjonen var stengt, men ble låst inn og vist til leiligheten av en ikke engelsktalende mann, men det var ikke noe problem for fikk utlevert en konvolutt med all information vi trengte, og mannen var super blid og hyggelig.
Leiligheten ligger i en stille blindgate, så absolutt ingen nattestøy. Sentralt med kort vei til gamlebyen.

ANBEFALES!!

Opphold: oktober 2016, reiste med familie
Takk, Hanne L
CrystalSuitesManager, Manager på Crystal Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2016

Dear Guest,

thank you very much for your opinion about Crystal Suites Old Town. I'm very glad that you enjoyed your apartment and whole stay. I hope that you'll come to us again in the future!

Kind regards,
Anna Czerni

Anmeldt 3. oktober 2014 via mobile enheter

Helt fabelaktig hotel! Sengene var veldig veldig gode så vi hadde fire fine dager i Krakow. 10 minutters gåtur ned til sentrum, taxi koster deg 20 kr og det var kort vei til 24h åpen butikk. Vi lagde frokost selv før vi gikk rundt i byen. Bare å snakke med de som jobber her om sjåfør, paraply og alt du måtte trenge.

Opphold: oktober 2014
Takk, Stian A
Anmeldt 20. juni 2014

Flott leilighet på 105 kvm med en herlig blanding av vintage og funksjonalitet (moderne bad). Man mangler ingenting her. God service, vennlige folk. Jeg var overlykkelig her. 8-10 min til Old Town. Fin spasertur. Skal definitivt bo her igjen og igjen. Anbefales på det varmeste. I nærheten får dere kaffe, bakervarer. Cupkake Factory i 1.etg. Nå er det bare å bestille tur til Krakow og nyte en herlig leilighet og andre opplevelser. Mvh Margareth (Oslo)

• Opphold: juni 2014, reiste som et par
2  Takk, Margareth R
Anmeldt 26. september 2013

Vi bodde her september 2013.
To par i stor leilighet, to soverom, to bad og stue/kjøkken.
+ en liten nydelig balkong.
Ti minutter å gå for å komme til muren inn til "gamle byen".
Flott bakeri like i nærheten.
Matbutikk 100 meter unna.
ANBEFALES på det varmeste.

• Opphold: september 2013, reiste med venner
1  Takk, 196rufus
Anmeldt 17. juni 2013

Vi hadde gleden av å bo på Crystal Suites Old Town nå i juni 2013.Det var en fantastisk opplevelse!Leiligheten bestod av 2 soverom og 2 bad,vi var 3 personer,og stor stue med kjøkken.
Velutstyrt,veldig rent og lekkert.Super service av betjeningen, som snakket godt engelsk.
Her vil vi bo igjen.Takk for oss!

Familie fra Sunnmøre

• Opphold: juni 2013, reiste med familie