“Koselig atmosfære”
Anmeldelse av Sphinx

Sphinx
Få mat levert
Vurdert som nr. 679 av 2 267 Restauranter i Krakow
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Imøtekommende folk, god mat (Bestilte Tennessee whiskey burger) og pils! Falt i god smak, og vi vendte fornøyde og mette hjem etter en lang dag! Kjekt å ha utsikt over the main square mens vi spiste også:) Ps! Kanskje litt småstive priser, men det er vel å forvente midt i sentrum da!

Takk, Mailen A

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi var 9 stk fra liten til stor, som bestilte alt fra hamburger til biff. Barna fikk sine spesielle ønsker oppfylt med et smil, og de voksne likeså. Profesjonelt og hyggelig. Meget god mat, og ventetiden akseptabel. Og ikke minst - helt greie priser

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 17stigb
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestemte oss for å avslutte ferien med en god biff. Dessverre var vi noe sent ute og Sphinx var eneste plassen som hadde ledig bord. Erfaringsmessig så er akkurat dette et lite hint om å styre unna men her ble vi meget positivt overrasket.

Utrolig nydelig mat samt god og rask service.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Shadowcrows
Anmeldt 6. juni 2018 via mobile enheter

Ble møtt og vist til et bord av en imøtekommende og høflig kelner. Han tok umiddelbart både drikke-og matbestilling, og drikke kom umiddelbart. Maten kom innen akseptabel tid og var svært god. Porsjonene var ikke veldig store, så en forrett er å anbefale. Dessertene var delikate og gode, og husets anbefalte viner matchet respektive retter på utmerket vis. Prisene er godt innenfor hva man venter i Krakows mest populære strøk, og totalt sett var dette en god opplevelse.

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, Tore S
Anmeldt 17. mars 2018 via mobile enheter

Dyr og dårlig. Lever på beliggenheten. Bestilte kyllingsuppe med grønnsaker. Fikk buljong med to gulrotbiter og uten kylling.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, kpgang

Reisende som så på Sphinx, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Sphinx? Del dine erfaringer!