Lol.travel
CheapTicketsUSD 47
FindHotel
StayForLong
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde der tre netter på busstur med 60 ungdommer. Bra rom, selv om det er veldig lytt. Frokosten var god og betjeningen hyggelig. Middag og servering i spisesalen var dessverre ikke bra. Meget treg service, små porsjoner og middels kvalitet. Nær shopping og motorvei. Et greit hotell til en ok pris.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, paaegela
Anmeldt 5. oktober 2015

Bodde der i 9 døgn, middels godt hotell veldig god betjening,rommet var bra med gode senger, frokosten var middels savnet stekte egg. For langt i fra sentrum ikke og anbefale vist du vil utforske byen, til tider vanskelig og få tak i Taxi

Dato for oppholdet: september 2015
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, odlo2015
Anmeldt 28. september 2015

-Middels dårlig hotell med sur betjening, dårlig mat unntatt frokost og med beliggenhet ved motorvei.
5 km til sentrum. Mye taxikjøring med lang ventetid

+Nært IKEA og stort kjøpesenter for den som liker shooping.

Styr unna!

Dato for oppholdet: september 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Olav O
Anmeldt 30. september 2014

Et greit utstyrt hotell med enkelte vesentlige mangler. Første morgen var det ikke noe varmt vann i dusjen. Dette var på plass neste dag. Internett-kapasiteten synes å være begrenset, og det kan være vanskelig å logge på. Da jeg etter et døgn fortsatt ikke hadde lykkes med å logge på, fikk jeg i resepsjonen beskjed om at det virket hos resepsjonisten, så det var ikke noe galt, og jeg måtte bare vente i ti minutter og så prøve igjen. Ti minutter senere lykkes det faktisk å logge på, men hastigheten var tidvis dårlig. Litt kjedelig beliggenhet ved en nokså traffikert vei, et stykke fra sentrum av Krakow. Frokosten grei, men dette er ikke et firestjernershotell.

Dato for oppholdet: september 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, rolfchristiantrollea
Anmeldt 14. oktober 2012

Flott hotel, 5 km. fra Krakow sentrum. Hotellet har gratis parkering. Busstopp nær hotellet. Hyggelig betjening. God frokost.Store fine rom og stort bad. Rom mot bakgården er å anbefale.Ikea og andre store kjøpesenter ligger på andre siden av gaten.

Romtips: Be om rom på baksiden.
Dato for oppholdet: oktober 2012
Takk, egil e