“God mat og service”
Anmeldelse av Restauracja Starka

Restauracja Starka
Vurdert som nr. 8 av 1 822 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk
God for: Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Kazimierz
Anmeldt 30. mai 2018

Lite koselig lokale i det Jødiske kvartalet. Hyggelig og god service. Bestilte dumplings og pølser til forrett samt and til hovedrett. Alle rettene var gode men det kunne godt vært litt mindre solbærsaus til hovedretten. Forretten med pølser anbefales. Til dessert bestilte vi eplekake med is som var god men mektig. Middag for to inkludert vin kom på ca 700 kroner. Det anbefales å bestille bord i forkant.

Takk, Hildegunn J

Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

Plassen serverer god mat og har en koselig atmosfære. Som tips til forrett kan «pierogi ruskie» anbefales. ( dumpling med potetmos og ost)

Takk, Mortake
Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Vi dro til denne restauranten rett og slett fordi den har strålende anmeldelser på Tripadvisor. Vi ble ikke skuffet. Vi spiste lunch og hadde ikke reservert bord, men fikk heldigvis bord. Tror imidlertid det er en fordel å reservere bord, i allefall hvis man skal spise middag slik at man er sikret bord.
Maten var helt fantastisk! Nydelige smaker og lekkert anrettet! Hyggelige ansatte. Bra priser!
Dette stedet anbefales på det varmeste! Beste måltidet for min del i løpet av dagene vi hadde i Krakow. Vi kommer garantert tilbake hvis vi skal tilbake til Krakow. ❤️

1  Takk, kselboskar
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj her på påskeaften, gulasjsuppe og svinepølse. God mat og et koselig, men litt trangt lokale. Maten kom raskt og personalet var hyggelige!

Takk, Peder H
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Maten er fantastisk, atmosfæren god. Servitørene helt ok. Her må man belage seg på å bestille bord. Gjerne noen dager i forkant.

Takk, Paal A

Reisende som så på Restauracja Starka, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Restauracja Starka? Del dine erfaringer!