“En virkelig hyggelig restaurant.”
Anmeldelse av Restauracja Starka

Restauracja Starka
Få mat levert
Vurdert som nr. 6 av 2 258 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk
God for: Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Kazimierz
Anmeldt 8. september 2021

Vi spiste både lunsj og middag på rest. Starka Søndag 22. Aug. Da vi kom til middag ble vi ønsket godt velkommen. Det satte vi pris på. VI spiste et godt kvelds måltid. Dei var en god atmosfære i restauranten. Den som serverte oss var veldig hyggelig og service innstilt.

Jeg var nødt til å skrive at vi besøkte rest. Starka i Juli. Fikk ikke opp andre alternativ. og bare spiste middag Vi spiste også lunsj.

Takk, Sverre W
Joanna P, Owner på Restauracja Starka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Sverre, Thank you so much!

Anmeldt 10. mars 2020

Vi fikk bord for to selv om det var nesten fullt. Vennlig og god service. Polsk tradisjonsmat på moderere måte. Vi spiste andebryst med bla. rødkål og god saus. Har reservert bord til i morgen

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, SteinB2
JoannaP802, Owner på Restauracja Starka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mai 2020

Tusen takk Stein! We do appreciate your comment.
All best for you and see you in Stark soon!

Anmeldt 4. desember 2019

Et veldig hyggelig og intimt sted med nydelig mat.
Men her bør du bestille bord hvis du skal ha mulighet til å få plass.
Kommer absolutt tilbake!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, 525annelises
Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Dette stedet har god polsk mat.
Irish Coffe kan de ikke lage, den var både kald og smakløs.
Her bør en bestille bord litt i forveien, det gjorde vi

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, torel973
Anmeldt 23. oktober 2019

Vi var på jobbtur til Krakow i oktober, og hadde forhåndsbestilt bord og 3 retter til 14 personer denne torsdagen. Vi hadde en svært hyggelig dialog med restauranteier i forkant, og det var tydelig at det var lurt å forhåndsbestille. Folk rant inn dørene, og det var ikke et ledig bord hele kvelden. VI fikk en nydelig forrett på delingstallerkener, med altfor mye mat(!) Hovedrettene var like fantastisk, og vinen likeså. Dessertene var i enkelte tilfeller litt i overkant, men vi var overbegeistret over å få så mye, og så god mat, for en SÅ billig penge..! Absolutt å anbefale!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Kristin H

Reisende som så på Restauracja Starka, så også på

Krakow, Lesser Poland Province
Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Restauracja Starka? Del dine erfaringer!