“Skikkelig god mat! ”
Anmeldelse av Restauracja Starka

Restauracja Starka
Vurdert som nr. 4 av 3 058 Restauranter i Krakow
Prisklasse: kr 75 - kr 172
Kjøkken: Polsk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Kazimierz
Anmeldt 7. juli 2023 via mobile enheter

Maten vi fikk var utrolig god og fikk veldig god service! Jeg vil absolutt anbefale denne plassen til alle som ønsker et litt mer tradisjonelt måltid.
Tar gjerne et nytt besøk her ved neste anledning!

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Andahl87
Joanna Pietrzak, Owner på Restauracja Starka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2023

Thank you for your opinion!

Anmeldt 19. februar 2023 via mobile enheter

Hyggelige lokaler og betjening. De ga oss anbefalinger på forespørsel.
Variert meny. Vi traff bedre på forrett enn hovedrett - men totalt sett en god matopplevelse!

Dato for besøk: februar 2023
Takk, 725marib
Joanna P, Owner på Restauracja Starka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2023

Thank you so much for your opinion! We are very happy you enjoyed your visit. Hopefully you can visit us again next time you are in Cracow.

Anmeldt 14. februar 2023

Takk for god service og ypperlig mat! Meget trivelig restaurant med historisk atmosfære, anbefales, virkelig 👍😊

Dato for besøk: februar 2023
Takk, erlingarnep

Thank you for your visit and review. We hope to see you again.

Anmeldt 24. januar 2023 via mobile enheter

Anbefaler og ta turen hit. Få bord og er ofte fullbooket så kan nok være en fordel og reservere bord før man reiser.
Var veldig god mat og servitøren Wiktoria gjorde kvelden veldig bra. Dette er stedet og prøve it forskjellige type vodka, var utrolig godt☺️

Dato for besøk: januar 2023
Takk, Y5880JKchristinaf
Anmeldt 4. januar 2023 via mobile enheter

Veldig god mat med polske smakskombinasjoner. Sjarmerende lokale. Blide servitører. Minus for at de kom før det hadde gått 1 og 1/2 time og sa at bordet var reservert videre til noen andre. Vi var enda ikke ferdig med desserten. Ble litt dårlig tid.

Dato for besøk: desember 2022
Takk, Markur1991

Reisende som så på Restauracja Starka, så også på

Krakow, Lesser Poland Province
Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Restauracja Starka? Del dine erfaringer!