“Julebord”
Anmeldelse av Morskie Oko

Morskie Oko
Vurdert som nr. 66 av 2 267 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk
God for: Lokalt kjøkken, Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Flott Resturant med fantastisk mat og flott servitør. Vi var 18 stk på julebord fra Skjelfoss korn AS og Strømnes AS. Fikk flott service av en kelner som fulgte opp under hele besøket. Flott mat og greie priser. Fin Resturant med eget husband og danse gjeng. Absolutt verdt å anbefale. Alle koste seg og var kjempe fornøyd fra 27 til 60+ i alder.

2  Takk, Kim-Reidar M

Anmeldt 8. oktober 2018

Et utrolig hyggelig spisested hvor du opplever at du er på bondelandet i Polween. De ansatte har på seg drakter, og det er underholdning med folkemusikk. Og maten smakte utmerket til utrolig hyggelige priser.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Terje1
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Dårlig oppfølging på servering, selv om vi var en gruppe på 20 personer bør de følge opp bordene. Måtte mase oss til servering og sure og stressa servitører. Maten var Ok

Takk, Jan S
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Bestilte hovedrett med poteter, fikk levert hovedretten uten bestikk, og potetene kom aldri før maten var kald. Kelnerne var meget ubehagelige, og kranglet når vi reklamerte. En meget ubehagelig opplevelse. 0 stjerne fra min side.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, 790svein_
Anmeldt 13. juni 2017 via mobile enheter

Morskie Oko ligger sentralt på et fint torg i gamlebyen. Restauranten har både flott uteservering og en stor og rustikk underetasje under store hvelv. Vi fikk noe godt i glasset før maten, fin velkomst. Men en annen gang velger vi ikke husets vin. Maten var ok, men servitørene hadde det travelt og sprang mye. Likevel god stemning

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Astri H

Reisende som så på Morskie Oko, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Morskie Oko? Del dine erfaringer!