“Nyt frokosten i gamlebyen”
Anmeldelse av Resto Illuminati - STENGT

Resto Illuminati
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 29. juni 2016

Vi valgte dette stedet i brosteinsgater i gamlebyen for frokost. Nyt gjerne naturlig energipåfyll bestående av musli ,bær,nygresset appelsinjuice, med kaffe. Et sted vi kan anbefale.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Terje F

Anmeldt 10. juni 2016 via mobile enheter

God atmosfære og fint interiør. Raske og hyggelige kelnere. Estetisk flott mat ble servert. Smaksopplevelsen svarte ikke til forventning, smakte lite eller ganske uspennende. Allikevel en fin kveld. Vi gir det gjerne en ny sjanse

Dato for besøk: juni 2016
Takk, 499gunnarm
Anmeldt 21. mars 2016 via mobile enheter

Flott sted med god atmosfære og bra service. Hadde høye forhåpninger, men mistenker at kokken hadde en dårlig dag. Smakløs og særdeles fettfull entrecôte på meg, mens min kone fikk et ganske seigt andebryst. Skuffet over maten , men fornøyd med alt det andre.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Chris M
Anmeldt 18. mars 2016 via mobile enheter

Vi var mange personer som spiste sammen. Menyen var forhåndsvalgt med noen alternativer. Gode smaker og gode råvarer.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Geir Ragnar T
Anmeldt 8. januar 2016

Her er maten riktig god. I det høyere sjiktet når det gjelder pris, særlig i Polsk målestokk. Og du bør bestille bord for å være sikker på å få plass. Et minus var at det var for få servitører, og selv om de sprang hele tiden så var de ikke veldig effektive. Vin som ble bestilt når vi var tomme halvvegs i måltidet, ble servert først når vi var ferdig med å spise. Og på toppen var de tom for den vinen vi startet med, og vi måtte bytte til en dyrere sort. Ikke mye dyrere, men dog, hvis de har så få flasker igjen bør de gjøre oppmerksom på dette ved første bestilling. Men når dette er sagt, så var maten deilig, og de hadde bra kontroll på gluten-problematikken. Lokalene var koselige og betjeningen snakket bra engelsk.

Dato for besøk: desember 2015
1  Takk, JonMortenJ