Priceline
Vio.com
Trip.comUSD 68
Agoda.comUSD 67
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Sentralt hyggelig hotell. Rommet var stort og utstyrt med alt en kunne ønske seg. Flott renhold og hjelpsom, hyggelig personale. Stilt og rolig selv om det ligger på Main square. Absolutt å anbefale, kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, inger johanne j
JoannaW_Hamilton, Dyrektor generalny på Venetian House Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Dear Guests,

it's very nice to read such a nice opinion. This is a huge recommendation for us. Thank you for your visit and your high grade. We will be happy to welcome you again. Warm invite you!

With Best Regards,
Joanna Węglarz
General Manager

Anmeldt 27. august 2018

Dette må vere byens rimeligste alternativ med høg stadnard på leilegheitene og god frukost. Du får velge mellom 5-6 retter på ein meny i kafèen i første etasje.. Alt vi bestillte var godt :)
Romslige leilegheiter, perfekt for venner, familie eller kollega på tur.
Anbefala! kjem til å bu her igjen dersom eg skal til Krakow.

Romtips: Leilegheit på ca. 50 kvm. var veldig bra
Dato for oppholdet: januar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Mari H
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi hadde 3 netter på familierom med 50m2 til rådighet. Rommene var rene og fine - men badet kunne vert litt større. Betjeningen var hyggelig og hjelpsom, og beliggenheten perfekt. Alt var innen rekkevidde med en gang en kom ut døren. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 17stigb
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk hotell. Stille og rolig om natten. Rent og pent. Nydelige senger. Deilig frokost og serviceminded betjening. Kommer gjerne tilbake hit. Rommet har både vannkoker og kjøkkenutstyr. God internett.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Brenda C
Patrycja S, Dyrektor generalny på Venetian House Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Dear Brenda C,
Thank you for leaving such a nice comment regarding your stay in our apartment. Venetian House Aparthotel is an elegant boutique-style residence, housed in a restored 16th-century tenement building with a wonderful location that you could experience, it is very quietly owed to double windows. We are very pleased with your words that the size of the bed, the decor as well as the room furnishings suited to your needs. On behalf of our entire staff please accept a kind word of thank you for the appreciation of our services and attitude.
Once again thank you for choosing us and we hope to meet you again!
Venetian House Apartment

Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Dette er 3 gangen vi besøker dette fantastiske hotellet. Det ligger perfekt plassert på hjørnet av markedsplassen,så her bor du der det skjer. Personalet er så søte og hyggelig, og møter deg alltid med et smil. Rommene er store og luftige med alt du måtte trenge. Det er rent og pent og med god Wifi. Restauranten som er knyttet til hotellet er nå en helt annen en sist vi var her ( 2016, sure ansatte som du håpet og ikke møte på når du skulle in eller ut). Nå er det verdens søteste og smilende servitører, som løper skoene av seg fra morgen til kveld vi møter. Vi har heldig vis noen dager igjen av dette besøket, og skal helt sikker tilbake igjen ;)

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 974anettm

Dear AnettM,
We are truly happy to be able to read such a positive opinion concerning our facility. We are more than happy to hear we managed againe to meet your expectations in terms of location of the Aparthotel and cleanliness of our apartments. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. We all look forward to welcoming you back again Also, on behalf of Urban Garden Team, please accept a warm word of thank you for the appreciation of employees who work there.
Once again, many thanks for sharing your feedback with us.
Warm regards,
Venetian House Team