“Flotte omgivelser, god mat”
Anmeldelse av La Campana

La Campana
Vurdert som nr. 181 av 1 824 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Italiensk
God for: Store grupper, Romantisk, Familier med barn, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 15. mai 2018

Fikk denne anbefalt av en student som har bodd flere år i Krakòw, og ble ikke skuffet!
Vi var to stykker, og spiste kalv og and, og begge var strålende fornøyd. Nydelig dessert.
Satt ute i den frodige bakhagen, og led kanskje av det servicemessig? De fleste lokale(?) satt inne. Tok litt lang tid å få maten.

Takk, Gard E

Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Ikke langt fra torget ligger denne lille og veldig koselige restauranten, med sin store frodige bakgård. Det er nok best å spise ute på sommeren. Topp og profesjonell service fra betjeningen, men du må ikke ha dårlig tid.
Menyen har hovedsakelig italiensk preg, men du får også eks.vis andebryst og andre kjøttretter.
I forhold til priser hjemme er dette veldig rimelig, men i forhold til andre lokale spisesteder i Krakow, ligger prisnivået litt over norm. Stedet anbefales!

Takk, Offisersbladet
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Spiste en treretter som rett og slett var helt forferdelig dårlig. Ikke god forrett, tørt og smakløst kjøtt til hovedrett og kjedelig dessert.

Takk, Selvestad
Sylwia K, Public Relations Manager på La Campana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2018

Dear Guest,

We are sorry to hear of your unsatisfactory experience with us. Should you wish to discuss your experience in further details, please do not hesitate to contact us via lacampana@mshg.pl where we would be delighted to assist you further.

Best regards,
Sylwia Kalata-Janik

Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Vi bestilte alle 7 forretten de hadde på deling en Fantastisk opplevelse. Hyggelig betjening og utsøkt service. Avsluttet med en espresso Martini. Den var så god at vi måtte ta en til. Mandler og mint i.

Takk, Arne Ove S
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Maten: 1. dårligste jeg har smakt! Null smak og utrolig dårlig service...
Atmosfære: 4. Fin lokasjon

Takk, Andre E

Reisende som så på La Campana, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i La Campana? Del dine erfaringer!