Trip.com
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Bra hotell, fine rom, rent, god frokost. Folkene er som polakker flest, ikke særlig smilende, hyggelige eller imøtekommende. Hotellet tilbyr spa, her var vanskelig å få tid til behandling, de burde hatt et bedre system for Booking. Det er kun en på jobb til enhver tid. De har også et lite svømmebasseng, men vannet er kalt. Felles garderobe.
Beliggenhet: hotellet ligger litt langt unna alt, så vi vil nok foretrekke å bo nærmere gamlebyen neste gang.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, annkg
Karolina H, Manager på Hotel Galaxy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Dear Guest,
Thank you for sharing this feedback from your recent stay with us at Galaxy Hotel. I hope you will visit Kraków again and we will have the opportunity to welcome you back again in the future.
Best regards,

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Bodde på hotellet i 3 dager og hadde det bra. Vennlig og serviceinnstilt betjening, god frokost og stort rom. Spaet var lite, og de dagene vi var der var det vanskelig å få behandling- det var noe skuffende. Tar ca 20 min å gå til sentrum, men lett å få taxi!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 381helenet
Anmeldt 19. november 2018

Vi hadde et flott opphold på hotellet. Veldig god frokost. Hyggelig og servceinnstilt personale. Rent og fint på rommet. Og det var herlig å slappe av i svømmebassenget etter å ha gått i byen. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Berit Sola G
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi tok ei uke ferie i krakow, hotellet har fine rom med AC,badet er stort nok og sengene er bra
Bra basseng i kjeller med boblebad og treningsrom med noen apparater
Frokosten er også kjempebra,personal er hyggelig og hjelpsomme
Inn til gamlebyen koster det ca 35 kroner med taxi
An anbefalest

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, gjomyre
Karolina H, Manager på Hotel Galaxy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Dear Guest,
Many thanks for taking the time to share your kind words following your stay at Galaxy Hotel. I was so pleased that you liked all facilities and the great service. Thank you for highlighting our breakfast. We certainly hope to welcome you back again in the future.
Best regards,

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Finner ingenting å utsette på hotellet. Svarer virkelig til forventningene.
Ligger skjermet men sentralt slik at det er lite støy rundt hotellet men samtidig ikke langt fra kjøpesenter eller sentrum.

Betjeningen er serviceinnstilte på sin polske måte. Ikke forvent smil og pågående selgere, men de er der for deg og du føler deg velkommen. Slik virker det som de generelt er i serviceyrkene her i landet.

Lokalene er ryddige, rene og oppdaterte hele veien. Ingen skitne kroker eller avglemte hjørner.
Hvis du mangler noe er de lynraske med å møte dine forventninger!

Hoteller har basseng og spa i kjelleretasjen. Også her er det rent og ryddig!
Hotellet fremstår som organisert og vellstellt fra topp til tå!

Spaet er ikke av det billigste i området, men er lett tilgjengelig hvis du bor her. Heisen går rett ned og det er ingen gjennomgangs trafikk i denne etasjen så du kan trygt labben rundt i morgenkåpe uten å sejenere andre gjester.

Hotellets bar er lett tilgjengelig og har de fleste aktuelle drikker.

Vi prøvde ikke restauranter men menyen så bra ut, prisene i det øvre siktet og lokalene fremsto delikate.

Frokosten er veldig bra, bedre en forventet.
Ryddig og rent. De fyller ofte på så du trenger ikke være redd for å bli stuck with leftovers

Alt i alt har jeg bare fine ting å si om hotellet og oppholdet!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 917juliek
Karolina H, Manager på Hotel Galaxy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Dear Guest,
Thank you for taking the time to share this lovely feedback from your recent stay at Galaxy Hotel. I was delighted that you enjoyed the location and service you received from the team. I hope we have the opportunity to welcome you back to Galaxy Hotel again in the future. Best regards,