“Helt grei forkost”
Anmeldelse av Moment Resto Bar & Music

Moment Resto Bar & Music
Vurdert som nr. 200 av 2 095 Restauranter i Krakow
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Kazimierz
Anmeldt 3. januar 2019

Helt greit sted for frokost. Det tok dessverre lang tid før vi fikk maten, og servicen var ikke optimal. Mulig vi hadde litt uflaks her, hørt bra ting om denne plassen tidligere.

Takk, Jcbergum

Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

fantastisk mat, bra service, flott atmosfære, digg smoothies, ligger i det jødiske kvartale, uteservering

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Tonyeah
Anmeldt 22. april 2017 via mobile enheter

Flott og trendy restaurant. Veldig populær så man må regne med å måtte vente litt for å få bord, men vi måtte ikke vente lenger en 15 min og det var det ABSOLUTT verdt. Betjeningen er smilende og veldig behjelpelige. De har et bredt utvalg av retter. Porsjonene er store, med andre ord mye mat for pengene. Energi frokosten anbefales, veldig god røkelaks. Det eneste lille minus er at det er litt høy musikk!!
Et veldig fint sted og starte dagen!!

Dato for besøk: april 2017
Takk, Enja14
Anmeldt 28. januar 2017 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære og god service.

Tomatsuppen var meget god. Venninnen min bestilte wrap med biff og erklærte den tidenes beste. Litt skuffende salat med Kylling og halloumi..
Men milkshake og kaffe var utmerket.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, mizmir
Anmeldt 26. november 2016 via mobile enheter

For meg var dette på linje med et besøk på Egons. Kjip og uinspirerende mat uten sjel. Helt ok, men en ikke en spesiell opplevelse.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Marit L

Reisende som så på Moment Resto Bar & Music, så også på

Krakow, Lesser Poland Province
Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Moment Resto Bar & Music? Del dine erfaringer!