Ulike måter å oppleve Discover Cracow Tours på
Anmeldt 23. august 2019

Kjøpte denne opplevelsen som en overraskelse til min kjæreste som er svært glad i pianomusikk. Stedet var svært enkelt å finne, opp en vakker trapp, tre etasjer inni et gammelt hus, i kort gåavstand fra sentrum i gamlebyen. Om mulig bør man ha med seg billett i papirform, men det gikk bra å vise billetten på telefonen. Vi fikk et glass god vin mens vi ventet, og selve konserten var magisk. En varm sensommerkveld, med åpne vinduer og sval vind, og vakkert lys inn vinduene, sammen med vakker pianomusikk, gjorde dette til en opplevelse jeg ikke kommer til å glemme. Anbefales på det varmeste!

Takk, thukara
Anmeldt 2. august 2019

Egentlig en perfekt tur med et minus på at jeg selv måtte ringe for å få vite nøyaktig oppmøtetidspunkt da det på billett står at du skal møte en gang mellom 10 og 11.
Gruvene var bare fantastiske å få oppleve. Det startet med å gå rundt og rundt nedover i gamle tretrapper. Noen vil nok ønske å ha på seg en tynn genser da temperaturen ligger rundt ca 15 grader, for egen del gikk det veldig bra å gå i t-shirt.
At det kun er gruvearbeidere som har laget alle statuer og utskjæringer viser at det var flere som hadde en kunstner i seg. Vel vert et besøk dette.

Takk, Arild P
Anmeldt 18. juli 2019

Elendig sjåfør.. Var mest opptatt av å sende sms og snakke i telefon mens han kjørte 100kmt i 60 sone og ofte var på feil side av veien. Tok mange uforsvarlige forbikjøringer i og før uoversiktlige svinger. Vi følte oss såpass utrygg at vi snakket om å gå av bussen og ta taxi veien hjem. Eneste grunnen til at vi ikke gjorde det var at vi var usikker Koss strøk vi var i og om det var farlig for turister å være i området..

Takk, Hammerhaug
Anmeldt 20. juni 2019 via mobile enheter

Vil anbefale alle å ta en tur til Saltgruven. Vi ble kjørt i minibuss med god air-condition fra Krakow sentrum til gruven.
Inne i gruven var det masse unikt å se, svært vakkert! Men man bør ikke være dårlig til beins.
Guiden var fantastisk fink til å forklare og fortelle om gruven. Perfekt engelsk også, så var ikke noe problem å forstå.
Fikk god tid til å kjøpe suvenirer og vandre rundt før bussen kjørte tilbake til sentrum.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, SofieGulbrandsen
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Imponerende! Fantastisk opplevelse å gå ned trappene til 130m under bakkenivå.
Fantastiske saler og utsmykning. Flink guide og imponerende historie.

1  Takk, torfinns893