“Veldig bra.”
Anmeldelse av Amalia Steak & Fish

Amalia Steak & Fish
Vurdert som nr. 43 av 2 359 Restauranter i Krakow
Prisklasse: kr 78 - kr 537
Omgivelser: Stare Miasto
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 14. august 2022 via mobile enheter

Veldig godt fornøyd her. Kjempe hyggelige ansatte. God tog kvalitet over maten. Flotte lokaler. Her kommer vi tilbake.

Dato for besøk: august 2022
Takk, Gullfuglen
Aleksandra P, Owner på Amalia Steak & Fish, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2022

Dear Guest,

We are very pleased that you spent a successful evening in our restaurant and appreciate our standards of cuisine and service. Looking forward to see you in Amalia restaurant.

Best regards,
Aleksandra Petrusenko - Sales Department

Anmeldt 4. oktober 2021 via mobile enheter

Veldig god service, fint lokale.
Entrecôte (medium) var tørt og seigt. Sideretter var fire små sorte (brente) poteter. Presentasjonen skuffet.

Stedet passer best for et glass vin.

Dato for besøk: september 2021
Takk, MariaN1088
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte å besøke Amalia basert på gode anmeldelser og vi ble ikke skuffet. Først og fremst ble vi ønsket velkomne av den søte og hyggelige Weronika som var fantastisk til å følge oss opp under besøket. Jeg valgte en Jalapeño Burger med fries, og har aldri fått en mere saftig og velsmakende burger noe annet sted. Vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, roy_thorbergsen
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Dato for besøk: november 2023
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: november 2023

Reisende som så på Amalia Steak & Fish, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Amalia Steak & Fish? Del dine erfaringer!