Ulike måter å oppleve Krakow på
Anmeldt 3. januar 2018 via mobile enheter

Fantastisk by med nydelig arkitektur. Mat og drikke i overflod.
Ta med gode sko, for her må det gås!

1  Takk, 427helleh
Anmeldt 10. desember 2017 via mobile enheter

Skuffer overhode ikke! Vi har hatt en nydelig tur. Vi har koset oss gløgg! Vi har virkelig hatt en fantastisk tur i Krakow, :)

Takk, 608henningi
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Krakow kan virkelig pynte seg til jul. Spennende julemesse på torget, med yrende folkeliv. Mye flott håndarbeid. Kan anbefales

1  Takk, 296kurtk
Anmeldt 27. november 2017 via mobile enheter

Flott by og god opplevelse i gamlebyen Kraków.
Hadde med ein turleder frå Aktiv Fredsreiser som kjente byen. Flott omvisning rundt slottet og inne i gamlebyen.
Fantastisk by og sterke historier.
Kan Nbefales på det sterkaste

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, 261runes
Anmeldt 29. september 2017 via mobile enheter

Førsteklasses hotell i "hovedgaten". Nydelig champagnefrokost, gode senger, stort vad. Kort vei til torget med Mariakirken og restauranter, butikker, basarer, shoppingsenter. Hyggelig personal. Ble hentet på flyplassen og kjørt ut igjen

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, lailal108