“Nydelig mat, topp service og koselig atmosfære ”
Anmeldelse av Morela - STENGT

Morela
Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Her må man innom når man er i Kraków! Flere gode polske retter og likte oss meget godt der. Snakker godt engelsk og service fra øverste klasse

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 665mikaelg
Aleksandra C, Manager på Morela, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Thank you very much for leaving a positive review! :) We are glad you've had a good experience at our restaurant and you enjoyed our service. :)

Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

Deilig lunsj med polske spesialiteter og annet. Service innstilte kelnere og god service. God mat og godt utvalg.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, torila722
Domi K, GM på Morela, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2018

Tusen takk

Anmeldt 18. januar 2017

Veldig koselig restaurant med god stemning og hyggelig service. Spiste lunsj her og var fornøyd. Men etter å ha spist noen fantastiske måltider andre steder i Krakow så når ikke morela helt opp når det gjelder smak og finesse. Men beliggenheten er bra, prisene ok og vi går gjerne innom igjen her.

Dato for besøk: januar 2017
1  Takk, TruY_12
Anmeldt 27. november 2016 via mobile enheter

Den hyggeligste polakken vi møtte var servitrisen her. Det var ikke mange smil å få verken i butikker eller restauranter i Krakow. Men her følte vi oss velkommne. Deilig gulasjsuppe servert i brødbolle, og billig var det også. Koselige lokaler.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, Ann-KristinV
Anmeldt 11. november 2016 via mobile enheter

Må bare anbefale denne restauranten. Ikke bare er maten nydelig, men det er billig også. Oppfordrer alle til å besøke denne restauranten i Krakows gamleby.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, astrido930

Reisende som så på Morela, så også på