“Wow!”
Anmeldelse av Restauracja Padre

Restauracja Padre
Vurdert som nr. 25 av 1 879 Restauranter i Krakow
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk. Så bra at vi måtte ha to besøk i løpet av vårt Krakow-opphold. Nydelig mat, fine omgivelser og bra service. Og det til en god pris.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, reiseglad50

Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Veldig god mat. Spiste svinefilet, salat med kylling og salat med okse-veldig godt! Koselige lokaler og hyggelig betjening. Kommer gjerne tilbake for middag. Litt bortgjemt sted, men verdt å leite frem!!

Dato for besøk: november 2017
Takk, lisagS6092TF
Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Vi spiste 3-retters middag med vin. Hyggelig og varm mottakelse og god oppfølging under hele måltidet. Veldig koselig atmosfære. Er definitivt en restaurant vi kommer tilbake til ved neste anledning i Krakow.

Dato for besøk: november 2017
Takk, MatGlad73
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Meget hyggelig restaurant. Hyggelig og intim atmosfære. Tiltrodd for at restauranten er i kjelleren er det høyt oppunder taket og god romfølelse. Meget velsmakende mat. Anbefaler ost til forrett

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, hildeb351
Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Vi var en hel gjeng som skulle ut å spise, og tilfeldigvis havna på denne restauranten. Servitøren var en ung gutt som nevnte at det kunne ta litt tid å bli servert da han var alene på jobb og han kom til å prioritere et par som skulle forlove seg der. Til tross for dette, var han i godt humør, flink til å gi råd og tok seg god tid til å varte oss opp. Maten tok heller ikke lang tid, og smakte helt fantastisk. De fleste gikk for ribs, og synes det var supert. Selv hadde jeg suppe av sopp, som var kjempegod! Fin pris på mat og drikke. Her kunne jeg gjerne tenkt meg å spise igjen.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Silje H

Reisende som så på Restauracja Padre, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Restauracja Padre? Del dine erfaringer!