“Fantastisk restaurant, og en fantastisk atmosfære.”
Anmeldelse av Restauracja Padre

Restauracja Padre
Vurdert som nr. 25 av 1 883 Restauranter i Krakow
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Fant restauranten på Tripadvisor.
Alt var helt perfekt. Hovedrett fisk og kjøtt. Nydelig dessert. Og for en kelner.

Gunnar Gjertsen

Dato for besøk: august 2018
Takk, GunnarG80

Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Dro hit etter anbefaling. Inngangspartiet var litt mørk og "skummel", men nede i kjelleren var det koselig atmosfære. Nydelig mat og hyggelig betjening.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 560beritb
Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk. Så bra at vi måtte ha to besøk i løpet av vårt Krakow-opphold. Nydelig mat, fine omgivelser og bra service. Og det til en god pris.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, reiseglad50
Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Veldig god mat. Spiste svinefilet, salat med kylling og salat med okse-veldig godt! Koselige lokaler og hyggelig betjening. Kommer gjerne tilbake for middag. Litt bortgjemt sted, men verdt å leite frem!!

Dato for besøk: november 2017
Takk, lisagS6092TF
Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Vi spiste 3-retters middag med vin. Hyggelig og varm mottakelse og god oppfølging under hele måltidet. Veldig koselig atmosfære. Er definitivt en restaurant vi kommer tilbake til ved neste anledning i Krakow.

Dato for besøk: november 2017
Takk, MatGlad73

Reisende som så på Restauracja Padre, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Restauracja Padre? Del dine erfaringer!